Tyck synd om mig!

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Ja ha, skulle ta en mtb-tur på söderåsen idag, mc:n e ju i vinterdvala... Hann 20 min sen kom hoppet som jag inte lyckades hantera riktigt. Rätt ner i backen med huet före typ. Så nu sitter jag här med ett brutet nyckelben som gör ont som fan. Så snälla, tyck lite synd om mig. Det är ju jul o allt. 4 v sjukskrivning, kul jul :)

PGH skrev:
2675292 Ja ha, skulle ta en mtb-tur på söderåsen idag, mc:n e ju i vinterdvala... Hann 20 min sen kom hoppet som jag inte lyckades hantera riktigt. Rätt ner i backen med huet före typ. Så nu sitter jag här med ett brutet nyckelben som gör ont som fan. Så snälla, tyck lite synd om mig. Det är ju jul o allt. 4 v sjukskrivning, kul jul :)
Hur är det man säger... när huvudet är dumt får kroppen lida?

Jag tycker lite synd om dig kompis men se det från den ljusa sidan, "alla" som kör roadracing har ju brutit nyckelbenet, det är i det närmsta en yrkesskada, så nu till hör ju du den exklusiva skaran.

Om folk frågar vad som hänt kan du ju säga "Ehy du, jag vurpade med hojen" så tror dom du är hård och har kört MC riktigt fort. Alltså inte sådär fisigt som du brukar.

Det är väl lite positivt iallafall? :pannkyss

God jul på dig!

Maverick_ou812 skrev:
2675487 Hur är det man säger... när huvudet är dumt får kroppen lida?

Jag tycker lite synd om dig kompis men se det från den ljusa sidan, "alla" som kör roadracing har ju brutit nyckelbenet, det är i det närmsta en yrkesskada, så nu till hör ju du den exklusiva skaran.

Om folk frågar vad som hänt kan du ju säga "Ehy du, jag vurpade med hojen" så tror dom du är hård och har kört MC riktigt fort. Alltså inte sådär fisigt som du brukar.

Det är väl lite positivt iallafall? :pannkyss

God jul på dig!

Tackar, det värmer. Skall självklart säga att det var i snabbvänstern på SRW då jag kom i 200+ där... Hm, går min hoj så fort:gnissla

Nä, in med en rejäl stänkare o ett par tramadol = kul jul.

PEGAYHÅ! min kära "man" :D:tungan

Jag stänkte direkt på samma story som Mavve men han före! :mad: :tummenupp

Ska ToyBoy komma över och mjuka upp dig? ;)

God Jul på dig och krya på dig!

Krya på dig!!!! Hoppas du fick många hårda paket..., som inte inehåller Tramadol...

Gnäll
gnäll
gnäll och
gnäll

Det är fett och vurpa.......

Chicks digg scars and stories........:tuttar

Välkommen i gänget.

Men sjukskrivning :confused: Bah...det är bara till för kärringar och arbetsskygga.

Gör nu inte som jag gjorde, bröt upp revbenen TVÅ ggr efter min vurpa på hojen.

Ut o skrapa lite med ett slippapper på hojen så att storyn blir trovärdig :D

Visst e det häftigt med vurpor, har ett coolt skrapmärke på halsen som ser ut som om jag blev snittad i av värsta stilettviftaren. Men ok då, lite gnäller jag. Jag är en halvmes men hoppet var högt, jag lovar. Nu skall jag ut o fila till lite skrapmärken på min hoj...

PGH skrev:
2676610 Visst e det häftigt med vurpor, har ett coolt skrapmärke på halsen som ser ut som om jag blev snittad i av värsta stilettviftaren. Men ok då, lite gnäller jag. Jag är en halvmes men hoppet var högt, jag lovar. Nu skall jag ut o fila till lite skrapmärken på min hoj...
Men sluta nu!!!
Vill du vi ska tro på det där om "skrapmärke" på halsen?!
Det är bergis ett helt vanligt sugmärke du har och sen behövde ni nån bra bortförklaring. Det är väl julmiddag inplanerad hos mamma idag o ni vill inte sitta o skämmas för det som hände julaftonsnatten.

Ungdomar.. tssssss... jisses....

Maverick_ou812 skrev:
2676627 Men sluta nu!!!
Vill du vi ska tro på det där om "skrapmärke" på halsen?!
Det är bergis ett helt vanligt sugmärke du har och sen behövde ni nån bra bortförklaring. Det är väl julmiddag inplanerad hos mamma idag o ni vill inte sitta o skämmas för det som hände julaftonsnatten.

Ungdomar.. tssssss... jisses....

Fan, jag är genomskådad:rolleyes: Men du verkar veta mycket inom detta, egen erfarenhet? Du kommer kanske inte ihåg, det var väl minst 200 år sedan din tid:tungan

Naaaw, skall jag tycka synd om dig?

En liten clavikelfraktur, tss, betänk att jag fött dig två barn, det är smärta det! :D Men du, nu får du för f*n ge dig med alla dina skador. Jag är trött på att sitta på sjukan med dig! :6surkart ;)

Håll ut, om några få timmar kommer jag hem och tar hand om dig. Inte illa med en "private nurse" eller hur? *flörtar* :tuttar

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...