Tyck-synd-om-mig-tråden

pinku91

Schysst!
Gick med
7 Feb 2009
Hoj
Kawasaki zzr 600 (streetfightad)
fick ideén alldeles nyss i någon annan tråd :)

Skriv ner hur synd och otur du hade när du kvaddade hojen på något sätt och vis! vems fel, kostnader och vise versa:)

jag har själv inget jätte-synd-om-mig att komma med. så detta får duga: Jag åkte genom ett bostadsområde en sen regnig natt i oktober(?) när snön inte hade kommit ännu(dock isfläckar på sina ställen på morgnarna). Jag om genom en helt dold, väldigt skarp kurva för att komma ut ur bostdsområdet, och jag kör i kanske 20 km/h. Då helt plötsligt dyker två minimopeder upp framför nyllet på mig i hög hastighet och på fel sida vägen. Dom sätter ner fötterna för att bromsa och jag klämmer åt allt vad jag kan i frambromsen vilket resulterade i att jag for omkull (det var som sagt blött och mitt i en skarp kurva). Mc:n stannar ungfär 1 dm från närmaste mopedryttare som ber så hemskt mkt om ursäkt.

resultat: skrapat avgasrör, styre, framkåpa och bruten blinkers. kostade ingenting eftersom att jag aldrig åtgärdade problemen.

ER tur!:tummenupp

kom körandes en inte så varm vårdag vägen svängde jag gjorde inte det, självklart idioten som planera vägens fel!

aka. Jag är svensk och handlingsförlamad -tråden

eller

Jag är -80talist och och min mamma är en curlingförälder -tråden

eller

Jag är Sossebidragsberoende och klarar inte av att ta hand om mig själv utan behöver staten -tråden.

Oavsett så är det inte MC-relaterat.

aka. Jag är svensk och handlingsförlamad -tråden

eller

eller

Jag är Sossebidragsberoende och klarar inte av att ta hand om mig själv utan behöver staten -tråden.

Oavsett så är det inte MC-relaterat.

80-talist, var det menat som att man var för ung för att klara sig själv?:gnissla

det-är-synd-om-mig-mc-relaterat-tråden borde den kanske ha hetat då.. om man har blivit dumpad av sin flickvän så är det synd om dej, men skriv inte det här! :)

Appapp, trådskaparen är 90-talist (va i helvete... får de ens köra moppe :mad: )
Så, det borde vara "jag är 90-talist och min mamma är en curlingförälder"

:)

Har man kvaddat sin hoj själv är det inte synd om en.
Sin sak om nån annan kvaddat ens hoj och inte erkänt....

Det är jävligt synd om mig som inte får semester förän om 2 veckor... Så jäkla lång tid dit känns det som. Fan ska man aldrig få ta en heldagsåka med bågen snart :gnissla

Det är jävligt synd om mig som inte får semester förän om 2 veckor... Så jäkla lång tid dit känns det som. Fan ska man aldrig få ta en heldagsåka med bågen snart :gnissla

Det är jäkligt synd om mig för jag har ingen semester alls!!:gråta

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back