Two Brothers Racing 2006 Kawasaki ZX636

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
James Stewart's hoj
http://www.twobros.com/temp_events/021606_bubba_TBR_gold636/021606_TBR-CW_bubbagold636_pics-only.htm
:Bugar

Kaw_ZX-6R_Bubba_800.jpg

IMG_1706.jpg

Kaw_ZX-6R_Back_800.jpg

IMG_1753.jpg

IMG_1677-.jpg

IMG_1680-.jpg

IMG_1681-.jpg

woooow mkt bling på den hojen :hihi

jaja tyckte lite både och om den hehe svårt att beskriva men vist vore det roligt och ha en :tungan

Hade han sansat sig med blingningen av ramen hade den vart snygg, nu vart det för mycket

Ni kan säga vad ni vill men kromade detaljer på sporthoj hör inte hemma helt enkelt.... :fakta

Tjoffe skrev:
Hade han sansat sig med blingningen av ramen hade den vart snygg, nu vart det för mycket
Nu byggde Two Brothers Racing den som en present till honom, MX stjärnan "Bubba".
Lite väl mycket guld för min smak men tycker lacken är ganska frän. Lackad av killen som lackar hans FOX hjälmar. Kommer tydligen enbart köras på bana och inte i trafik eftersom han inte tycker trafiken är tillräckligt säker.

Hur är pris läget på Two Brothers grejor? Och varifrån köper man dom? USA, england, tyskland?

Ja hell va snygg!!! Så ville jag lacka min hoj men kunde inte hitta mer än en bild på den. Nu har man ju hela schemat. Kanske ska bli just den lacken då?? Hmmm... Cool med en replika?

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla