Twinträff söndag 22/8

tl1000larsson skrev:
Som han skrev DEN FUNKAR INTE :7peta
:hihi

Hoppas ni kom iväg för min del så blev gårdagens kräftskiva lite för blöt :öl
Jo vi kom iväg och min tur varade i 20 min typ sen slutade det i det gröna... :crash
 
Ja, det var ju minst sagt en halvlyckad tur! Glöm inte att rtga din arm nu!

Det började naturligtvis regna strax efter att vi åkt vidare sen, så turen är slut för oss andra också nu.

Vi får hoppas att det går bättre nästa gång. En twinträff var ju trots allt en bra idé, men nästa gång får du kolla tv-tablåerna också, Sensei, så inte folk ligger hemma & glor på GP eller OS.
 
Sens, skönt att det gick hyfsat med dig, det kunde ha varit mycket värre ju... får se hur det går med hojen då? Om det skulle bli tal om inlösen eller så har jag tjing på PCII'an :tomten

Krya på dig nu och inga fler vurpor båjs! :fatta!
 
J-Bone skrev:
Sens, skönt att det gick hyfsat med dig, det kunde ha varit mycket värre ju... får se hur det går med hojen då? Om det skulle bli tal om inlösen eller så har jag tjing på PCII'an :tomten

Krya på dig nu och inga fler vurpor båjs! :fatta!

Ånä. Här ska inget lösas alls det... :fatta! Han får allt bygga ihop henne till nästa säsong! Tills vidare får han låna mitt monster.. :tungan

Han har inte kommit hem från akuten än... Åkte in vid 16-tiden.. men han lär ju inte vara högprioriterad precis... Nyss var ambulansen här och hämtade grannen.. så nu är det en till före.. :gnissla
 
tlmartin skrev:
Hallå hoppas att det gick bra med armen SO och krya på dig.Vi hörs tills dess :banana :tummenupp
Just hemkommen från akuten. Mest blåslaget. Ont i nacken samt övriga kroppen. Dock inget brutet.

Får se vad som händer med hojen nu. Ska försöka fixa så fort som möjligt
 
Sorry att jag inte kom idag...men jag var på Patricia igår och kom hem nu...
 
Mattias skrev:
Sensei, hur många gånger har du vurpat i år? 100?
1. I Mars. Skrotade Gixxern då framhjulet tappade trycket i utgången av en kurva.
2. När moppe fuckot körde ut framför mig
3. Var ingen vurpa.. Var bara ett avancerat mc-trick. Hojen var inte ens i kull. Däremot så blev jag lite förvånat ståendes i diket.
4. denna högerkurva då bakdäcket bara försvann. Orsak?? jag det vette fan... Körde där dagen före och då gick det mycket fortare.
Nu kom jag in i kurvan. Lägger ner ett posörskrap sen sticker bara bakänden.
Vi kollar på vägen och kan inte hitta något som borde medfört det släppet.

Visst det är inte något snack om att det under rådande omständighetr gick för fort. Dock skulle jag verkligen vilja veta varför det släppte.
Om det varit grus hade jag troligvis fått fäste igen, och kanske highsidat.
Nu fick jag en lowside, tryckte kanske knät för hårt i backen.. olja på däcket... ingen aning.. förvånad blev jag.... Det borde inte ha släppt på det viset...Men det gjorde det och här står man med klotad hoj...
 
SENSEI skrev:
4. denna högerkurva då bakdäcket bara försvann. Orsak?? jag det vette fan... Körde där dagen före och då gick det mycket fortare.
Nu kom jag in i kurvan. Lägger ner ett posörskrap sen sticker bara bakänden.
Vi kollar på vägen och kan inte hitta något som borde medfört det släppet.

asså menåh!
Du å ditt "släpp-galna" gamla bakdäck! :död

Bra att det gick bra, om man säger så, med dig asså! :tummenupp

Nu vet ja juh inte hur länge du kört... men kan det bero på kallt däck?

Hoppas du får ihop bettan snart igen, jag e juh på hojryggen igen om nån vecka så då måste jag juh ha nån att åka å fika med! =)

:yoparty
 
SENSEI skrev:
1. I Mars. Skrotade Gixxern då framhjulet tappade trycket i utgången av en kurva.
2. När moppe fuckot körde ut framför mig
3. Var ingen vurpa.. Var bara ett avancerat mc-trick. Hojen var inte ens i kull. Däremot så blev jag lite förvånat ståendes i diket.
4. denna högerkurva då bakdäcket bara försvann. Orsak?? jag det vette fan... Körde där dagen före och då gick det mycket fortare.
Nu kom jag in i kurvan. Lägger ner ett posörskrap sen sticker bara bakänden.
Vi kollar på vägen och kan inte hitta något som borde medfört det släppet.

Visst det är inte något snack om att det under rådande omständighetr gick för fort. Dock skulle jag verkligen vilja veta varför det släppte.
Om det varit grus hade jag troligvis fått fäste igen, och kanske highsidat.
Nu fick jag en lowside, tryckte kanske knät för hårt i backen.. olja på däcket... ingen aning.. förvånad blev jag.... Det borde inte ha släppt på det viset...Men det gjorde det och här står man med klotad hoj...

:7peta
Du missade en...
Det var nån som la hojen i en korsning åxå... :rofl
 
Antar att det är min tur nu att bjuda på klotkaffe :tungan

Skönt att det gick bra för dig iaf :tummenupp
 
KaZ skrev:
asså menåh!
Du å ditt "släpp-galna" gamla bakdäck! :död

Bra att det gick bra, om man säger så, med dig asså! :tummenupp

Nu vet ja juh inte hur länge du kört... men kan det bero på kallt däck?

Hoppas du får ihop bettan snart igen, jag e juh på hojryggen igen om nån vecka så då måste jag juh ha nån att åka å fika med! =)

:yoparty
Däcket var varmt.. hade åkt någon mil...
 
Minimorran skrev:
..och nybakt sockerkaka! :)
Det får alla som tar hem min klotade man med tillhörande hoj... :Bugar

Japp, det har jag också fått. Ibland när jag blir sugen på kaffe o sockerkaka hoppas jag lite i smyg att SO ska trilla lite lätt :tungan

Skoja bara. Hoppas du får ordning på hojen o dig själv...
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top