tv4+!!!

Shit så stirrigt den gick upp på slangen. Livsfarlig... Men ack så fet :yoparty
 
nomolas skrev:
nja de körde igenom kawwas historia efteråt! såg ut som de skulle klara av det ända tills sista meningarna! dagens kawwor har haft stor nytta av tekniken som har utvecklats på bana... så rada dem upp ninjorna, er, mm... visst men sen kommer det "och inte minst den lätta och kompakta zx12r" :D

mm mer räjsing över den än 600an jaja... lättare o kompaktare e den visst också :rofl
 
Ganska fet!!
blev ruskigt sugen på att köra, synd bara att man fortfarande har slask här i sthlm.
 
Historielektionen kunde man ju klarat sig utan, snacka om "TV-Shop".

//\//\
 
Här har vi oxå snö och 12 grader kallt, suger att bo i norrland denna årstid, för lite snö för att det skall vara kul att åka skoter med. :huvet :huvet
 
Gasade inte killen på hojen lite klent då bilen körde ifrån honom?????

//M
 
Snacka om lågprofildäck, enligt grafikskylten i reportaget har ZX-10:an 120/17-ZR17 fram... :näsblod

Kul ändå när det visas hojreportage på TV, men eftersmaken efter kawasaki-"historiken" är grymt sur. Det är ju en jäkla skillnad mellan ett reportage om ett företags historik, och ett förbehållslöst hyllande i ett enda långt reklaminslag. Nästan så man kan tro att TV4+ fick betalt av Kawasaki USA för att visa eländet... :huvet
 
De nämnde ju inte ens 2-takts tripplarna, hoppade rakt från samurai till Z1 :kocko
 
Mingves skrev:
Gasade inte killen på hojen lite klent då bilen körde ifrån honom?????

//M
`Såg du en ända gång han var nära att änns ha möjligheten att knäskrapa?! ...han misshandlade hojjen... de skulle filmat cralle istället :D

p.s. tror de va drygt +10grader här idag :p
 
kajlyl skrev:
`Såg du en ända gång han var nära att änns ha möjligheten att knäskrapa?! ...han misshandlade hojjen... de skulle filmat cralle istället :D

p.s. tror de va drygt +10grader här idag :p

Du ska ha respekt för Budda. Tro mej han kan knäskrapa.....
 
vilt

de e fan sjukt de sa att den gjorde 206 km/h på tvåan de e fan stört!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top