TV4 Kungsträdgården - hjälp till självhjälp

Erics 1000s

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
2x R-1000
:squid
OBS! detta är ingen reklam för enskild person utan för racingen i media där DU kan göra skillnad:

TV4 har ändrat länken till TV inslaget till denna:
http://tv4play.se/aktualitet/nyhetsmorgon?videoId=1.956122&renderingdepartment=2.34562

Ju fler som klicka + tittar på inslaget desto större är chansen att TV4 mfl fortsätter bevaka och kommer 2-3e maj till Mantorp!!

Vet inte hur jag skall kunna skriva detta - men se till att sprid inslaget och klicka på länken – det vinner vi alla på!

/Eric
PS: Du som vill lyssna på radioinslaget i P4 med Freddy, Svensken + undertecknad klickar här (startar ca5 min in i sändningen)
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1711501&BroadcastDate=&IsBlock

Last edited:
Bra reportage! Hade varit nice om det varit NU i helgen istället... fler folk då! Men det lilla, nästa gång i folksamling så är väder på topp och packat med publik!

Har klickat järnet.
Kunde inte någon instruerat honom hur bakhjulsmaskinen funkade innan? ;)

Roligt med uppmärksamhet för motorsporten men bakhjulskörningen var ju nästan lite för mycket. ;)

Har klickat järnet.
Kunde inte någon instruerat honom hur bakhjulsmaskinen funkade innan? ;)

Vi testade innan live-sändningen och han fick till det rätt bra, men när han hoppade på hojen i sändningen blev han lite stressad och det blev lite fel.

Man har sett större stjärnor misslyckas :D

Vi testade innan live-sändningen och han fick till det rätt bra, men när han hoppade på hojen i sändningen blev han lite stressad och det blev lite fel.

Man har sett större stjärnor misslyckas :D

Jo, det såg väldans stressat ut, helt lätt tror jag inte heller det är ;)
Men det blev lite konstigt avslut på reportaget.. ;)

:tummenupp
Mer publicitet i Sverige!

Var i Karlstad i helgen - snacka om att de ligger före oss i Stockholm vad gäller motorsportintresse.

Vore grymt om vi fick en förare i GP.:yoparty

Bra promotat av Erik Hult också. Tror det e bra o trycka på miljön o utvecklingen o inte bara adrenalin o det roliga. Finns lite för mycket snigalar i Stockholm som sätter sig emot allt vad motorsport heter, tyvärr. :dummer

Last edited:
Kul reportage!

Är det inte bättre om tråden flyttas till "Filmer och bilder"? Fler som ser den där tror jag.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti