tv-spel...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Ni alla andra som spelar en massa ps o xbox o grejjer....

Finns det nåt liknande spel som gamla Streets of Rage(SEGA) till de nyare maskinerna?
Alltså helt IQ-befriat gå-och-slå spel.

Rock´n roll racing?

Road Rash?

Funderar på o skaffa PS2 eller nåt men det finns ju inga kul spel alls verkar det som.
GTA tröttnar man på hursnabbtsomhelst ju.

Speltips?
Jag vill slippa tänka för jag skulle nog bara spela när jag e sjuk eller så(som jag e just nu).

tekken om du gillar slåsomfanspel
SSX 1 , 2 ,3 bra snowboardspel som inte e så "seriöst" dvs monstruösa hopp å du kan slå lite på motståndaren osv)

finns massa bra spel... gäller bara å hittad em

Tekken på PS eller Dead or Alive 3 på Xbox. Jag köpte Xbox (och TV) enbart för att kunna köra DOA3. :rolleyes:

Gillar inte stå-och-slå spel förutom Streetfighter II som jag är världsmästare i.

Gå-och-slå är roligare, typ som Final fight som kom ut till gamla snes.

Hade 270 spel till min mega drive men spelade endast 3 av dem: Road rash 3, rock´n roll racing och streets of rage 3.

Synd att det inte finns riktigt bra spel längre. De har blitt för avancerade. Vem gillar inte super mario 1 och 3? Alla gillar dem men vem fan orkar spela mario 3D när man kommer hem från en fest dyngrak? ingen....

Fasiken vad kul road rash spelen var. Jag vet att det fanns något road rash spel till PS ettan. Har kollat hur mycket som helst efter road rash spel till ps2/xbox men hittar inget sådant. Jag ville verkligen ha dom spelen nu, var ju jättekul att dra omkring på en sporthoj och slå dom anndra på armarna med en ketting eller varför inte sno battongen av polisen? =).
Det var härliga spel det =).

Hinkas skrev:
Fasiken vad kul road rash spelen var. Jag vet att det fanns något road rash spel till PS ettan. Har kollat hur mycket som helst efter road rash spel till ps2/xbox men hittar inget sådant. Jag ville verkligen ha dom spelen nu, var ju jättekul att dra omkring på en sporthoj och slå dom anndra på armarna med en ketting eller varför inte sno battongen av polisen? =).
Det var härliga spel det =).

Det var det absolut bästa i sin odrägliga tillvaro man ahde som tonåring :banana :tummenupp

Roliga vapn i 3an var elstöten(för djur), nunchakun eller just kettingen :rofl :rofl

Sista bågen var en lustgasmatad turbobusa som gick i 400km/h typ. Det gick fan aldrig att hålla kursen med den o man flög 3 miles efter man smällt innan man stanna för att sen kunna springa bort till hojen o resa den upp o dra nitron DireKct :yoparty

Jag har PSone, FINNS det Road Rash till den? Tror jag hörde det med för miljoner år sen, men kom aldrig på om det var sant????

Mavve skrev:
Det var det absolut bästa i sin odrägliga tillvaro man ahde som tonåring :banana :tummenupp

Roliga vapn i 3an var elstöten(för djur), nunchakun eller just kettingen :rofl :rofl

Sista bågen var en lustgasmatad turbobusa som gick i 400km/h typ. Det gick fan aldrig att hålla kursen med den o man flög 3 miles efter man smällt innan man stanna för att sen kunna springa bort till hojen o resa den upp o dra nitron DireKct :yoparty

Jag har PSone, FINNS det Road Rash till den? Tror jag hörde det med för miljoner år sen, men kom aldrig på om det var sant????

Jag är 99% säker på att det finns ett road rash spel till psone, kommer ihåg det eftersom jag alltid blev så jävla less eftersom den skulle ladda så himla länge innan man fick ut och köra cykeln ; ). Ska se om jag hittar igen någon länk eller så till det spelet.

Hinkas skrev:

Hittar ingen buyitnow-knapp men de spelen ska jag ha - tur, slipper köpa ny konsol med :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar
Nu jävlar ska lunginflamationen göra sig gott :banana

edit: hittade knappen :rolleyes:

Mavve skrev:
Gillar inte stå-och-slå spel förutom Streetfighter II som jag är världsmästare i.

Gå-och-slå är roligare, typ som Final fight som kom ut till gamla snes.

Hade 270 spel till min mega drive men spelade endast 3 av dem: Road rash 3, rock´n roll racing och streets of rage 3.

Synd att det inte finns riktigt bra spel längre. De har blitt för avancerade. Vem gillar inte super mario 1 och 3? Alla gillar dem men vem fan orkar spela mario 3D när man kommer hem från en fest dyngrak? ingen....

Finalfight.. jösses vilken klassiker! Dragon Brothers tror jag det fanns ett spel som hette också samma koncept sjukt kul var det iaf.! :banana

annars så kan jag rekommendera ett nytt lir som jag inte kan låta bli att spela fastän jag klarat det typ 15ggr redan..... Def Jam Fight for New York
Sjukt kul spel av EA Sports Faktiskt :Bugar

Sedan så det gamla spelet till amiga var grym tror det hette Golden Axe :tummenupp

själv så gillar jag soulcalibur och soulcalibur2, tvåan kom väl förra året eller nå sånt. Finns story mode till det. Ultimata supa/slåss spelet är ju ändå smash bros då man kan vara upp till fyra nintendokaraktärer samtidigt och slåss som fan, gäller bara att slå ut varandra, hälsomätare finns inte men man blir lättare att slå ut för varje % man räknar på sig. Jävligt bra i fyllan. Fast det är ju till nintendo då förståss.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8