TV-serier

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Tipsa gärna om era favorit-tvserier.

Jag avskyr när det börjar bli tjatigt, folk drömmer en massa skit och döda återuppstår.
Gillade de två första säsongerna av Prinson Break och Dexter. 24 var ju kul också ett tag.
Band of Brothers var riktigt bra.

Blivit tipsad om Breaking Bad.

Man kommer ju investera mycket tid här, så det måste bli rätt från början. Jag vill ha kvalitetsgrejjer, inget skit där de börjar blanda in massa romance och tjafs.

Ska kolla ett avsnitt/kväll. Ensam i lugn och ro när alla gått och lagt sig är min tanke.

Kollat Generation Kill?

Inget romanstjaffs och liknande. Lite pang pang men mest massa sköna kommentarer..

Har hört några som säger den är bra. Kollade ett avsnitt vill jag minnas. Det var nån liten kille som skulle surfa.
Fastnar man inte för pilotavsnittet måste det ju vara nånting fel?

Vet inte om det är rätt serie ens, kommer inte ihåg första avsnittet men man fastnar lätt om man har snedvriden humor. :)

Edit: annars nip/tuck, som har lagts ned men är sevärd om man missat serien.

Jag gillar House MD:) Lite modern sherlock holmes med en medicisnk twist... Visst är det lite intriger och romance här och där, men mest är det ju den enstörige läkaren som med sin intelligens löser fall som ingen annan klarar. Tycker att den är ganska sjyst, fast jag vet inte hur senaste säsongen är då jag inte hunnit se alla avsnitt.

Californication är grym.. Sträcksåg alla fyra säsonger och väntar ivrigt på att få tag i hela den femte så man får beta igenom dem också.

Boston Legal?

Tog hem den nyligen och är kär, sett första säsongen nu och även om den är lite gammal så håller den definitivt. Antar att följande säsonger håller måttet också :tummenupp

"Game of thrones" är värd att se, ifall du har missat denna serie.
Även "Sons of anarchy" var riktigt bra.

Breaking Bad är mycket bra, ganska jobbigt att titta på ibland men omöjligt att sluta. Boardwalk Empire var ju helt omöjligt att traggla sig igenom, jag försökte med ett par avsnitt. Californication är hur bra som helst, men jag kan inte minnas att nån skulle surfa i första avsnittet?

The Black Donnellys är grym http://www.imdb.com/title/tt0805661/

Om man gillar hjärndöd collegehumor är Blue Mountain State skitskoj.

Faktiskt är det rätt segt program, men gillar själva idén och därför håller jag mig till serien iallafáll någon vecka till hehe.

Att ingen föreslagit kanonserien "Sopranos" än! Då gör jag det.

Arrested development är den enda serie jag sett om flera gånger.

Last edited:
Bara kommit pilotavsnittet på Kiefer Sunderlands nya serie Touch men det avsnittet är riktigt grymt!

Alcatraz är en ny serie som kommit i USA. Också riktigt bra. :tummenupp
Dock lite fundersam att den kommer hålla samma kvalitet då det är personerna bakom Lost som är involverade i Alcatraz...
Sex första avsnitten är bra!

The river är en annan.
Första två avsnitt var ganska bra.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...