Tv serien Dexter

Fler tips:
The Carnivale (två säsonger finns),
Rome (2 säsonger),
Day Break (en säsong),
Jericho (en säsong och ytterligare minst sju avsnitt är på väg)

Hade inte torrentleechs invitesystem varit nere hade jag bjussat på en.
Bra sajt där det kmr upp några minuter efter det sänts i Usa.

Powerbits även det en bra sida, har dock inga invites där.

Ni som har bra koll på sånt där, vart hittar man "A bike is born" serien från Discovery?
Jag kikade i bukten men där saknas några episoder.

Jag är seriös Dicovery/National Geo-junkie och allt med den snubben är sevärt.

Tjoho, avsnitt 1 och 2 från säsong 2 av Dexter har _inte_ sänts i USA, utan det är som någon nämnde, Pre-airs, som läckts av någon inblandad i produktionen. Avsnitt tre sänds i Oktober som planerat, om ingen läcker det också.

Sjukligt bra serie för övrigt.

För er som jagar nya serier och pre-airs kan jag tipsa om två serier som förhoppningsvis går upp i höst:

Reaper Handlar om en kille som vid sin 21-årsdag får reda på att hans föräldrar sålde hans själ till djävulen innan han föddes, och nu måste han således utföra vadhelst denne ber honom om. Humor/horror. Eller, mest humor. Jäävligt bra pilotavsnitt.

Chuck Handlar om en kille med låga ambitioner som genom lite olika förväxlingar blir påtvingad spion åt CIA. Humor.

Enjoy!

Ni som har bra koll på sånt där, vart hittar man "A bike is born" serien från Discovery?
Jag kikade i bukten men där saknas några episoder.

Jag är seriös Dicovery/National Geo-junkie och allt med den snubben är sevärt.

Prova och googla på: "A bike is born" torrent
Verkar inte vara allt för poppulärt men går nog o luska fram de flesta episoderna.

För att kunna ladda ner dom behövs ett torrentprogram typ, Utorrent.

hur många avsnitt finns det? vad heter senaste?

tips på fler bra serier ?

Det finns 14 avsnitt. Det senaste är s02e02 - Waiting to exhale.

Andra bra serier: Battlestar Galactica, Arrested Development.

Battlestar Galactica är sci-fi. Vanligtvis tycker jag sånt är skit, men det här var riktigt bra. Miniserien på två avsnitt bör ses innan man börjar med dom andra avsnitten.

Arrested Development är komedi. Rätt så roligt faktiskt. Tror det finns tre säsonger ute.

Back