Tv serien Dexter

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Har sett säsong 1 av Dexter, riktigt bra serie. Nu såg jag att det kommit 2 avsnitt av säsong 2 på PB men avsnitt 3 verkar dröja. Någon som vet var man kan ladda avsnitt 3 och framåt.:)

EP 3 har inte kommit än. Håller också koll på den serien och hänger på lite bättre trackers som är väldigt noga med att lägga ut allt.

Ok, tack då vet jag. Faan vad jag gillar Dexter, liknar ingen annan serie som jag sett.

Ja, men det står ju Pre Air på avsnitt 1 och 2, så jag antar att dom inte sänts på TV än.

Jodå, dom har sänts på tv i usa. Bolaget kanske bara ville ge ett smakprov på vad som ska komma dock. Man vet ju aldrig, eller så fick dom inte tillräckligt med tittare så dom la ner det. Inte som att det inte har hänt förut :(

Jodå, dom har sänts på tv i usa. Bolaget kanske bara ville ge ett smakprov på vad som ska komma dock. Man vet ju aldrig, eller så fick dom inte tillräckligt med tittare så dom la ner det. Inte som att det inte har hänt förut :(

Ok. Man får väl hoppas att nästa avsnitt kommer snart då. Skulle bli mycket besviken om dom la ner serien.

3099981 EP 3 har inte kommit än. Håller också koll på den serien och hänger på lite bättre trackers som är väldigt noga med att lägga ut allt.
Vilken tracker ska man använda för att få tag på det senaste i tv-serier då? Jag är intresserad av en invite.. har MMA-Tracker att byta mot om det skulle vara intressant.

Å fan, en säsong 2 och 3 också! YEEEEEES!!!!
Diggade första säsongen som fan!

@ Stoffer: mininova.org är grymt

Last edited:
Vilken tracker ska man använda för att få tag på det senaste i tv-serier då? Jag är intresserad av en invite.. har MMA-Tracker att byta mot om det skulle vara intressant.

sceneaccess.org har ruskigt bra pre med snabba hastigheter :)

Tror dom har öppen reg men du får tima in att skapa konto när dom slänger ut oaktiva vid 13.00-14.00 på dagarna.

Samma här Dexter är ju riktigt bra.

är det här dexter ni snackar om?

låter så där, är det bättre än så?

Dexter, ett föräldralöst barn sen treårsåldern med en traumatisk hemlighet, adopterades av en polisman som upptäckte Dexters mordbenägenhet. Han lärde sin adopterade son att kanalisera sin hemska passion för dissikering av människor till att bli ett "konstruktivt" sätt att enbart mörda vedervärdiga brottslingar (som pedofiler, lönnmördare, seriemördare, etc) som lyckats komma undan polisen. Dexter arbetar som kriminaltekniker och är en den perfekte gentlemannen som även tycker om barn. Hans drift att mörda är omutbar och han kämpar för att visa normala känslor och att ge sken av en omsorgsfull, social medmänniska. Han är omtyckt av sina kollegor, sin flickvän och hennes barn.
Spoilers slutar här.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Dexter_(TV-serie)

är det här dexter ni snackar om?

låter så där, är det bättre än så?

Det stämmer. Riktigt bra serie. Handlingen säger ju sällan allt om en serie är bra eller dålig. Se första avsnittet och kolla om du gillar det. Gillar du det inte då kommer du aldrig att gilla det.

Hade inte torrentleechs invitesystem varit nere hade jag bjussat på en.
Bra sajt där det kmr upp några minuter efter det sänts i Usa.

Powerbits även det en bra sida, har dock inga invites där.

Grym serie, jag såg alla avsnitten på några dagar. Väntar nog även denna gång tills jag har alla, jag gillar att sträck-köra när det gäller tv-serier.
Någon som vet när fortsättningen av lost kommer förresten?

Back