TV på kontoret

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Har svurit över att jag kommer att missa alla Tre Kronors matcher på dagtid p.g.a. av jobbet men nu har jag hittat lösningen!
http://tven.terratec.net/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=227

En sväng förbi Clas Ohlson och problemet är löst! :tummenupp

Själva dosan är mindre än en mobiltelefon.. en antenn hög som en blyertspenna och två sladdar.. Vips så har jag digitalTV i min dator. Funkar klockrent! :banana

Hoppas bara inte chefen upptäcker något! :rolleyes: ...det hela är iaf mer diskret än att ha en TV på rummet.

Blev nästan tusenlappen fattigare men då kan det ju sägas att jag fick med en fjärkontroll!... Min Laptop är numera en TV!!! :banana

Klockrent! Jag tänkte dock bära med min 14" till skolan under morgondagen. Inget ska missas!

hållundan skrev:
Klockrent! Jag tänkte dock bära med min 14" till skolan under morgondagen. Inget ska missas!

Du syftar på din 14"-tv?

Har man en sån så...

Men nu är alla datorer i min närhet plötsligt en TV!

korvgubbe skrev:
Du syftar på din 14"-tv?

Har man en sån så...

Men nu är alla datorer i min närhet plötsligt en TV!
Ja för fan. Har man mindre TV (14") än monitor 17" (TFT) kan man gott släpa med skrotTVn till skolan.

hållundan skrev:
Ja för fan. Har man mindre TV (14") än monitor 17" (TFT) kan man gott släpa med skrotTVn till skolan.

Jag har iofs 17" widescreen på min bärbara...eller snarare släpbara..

Trådpiraten slår till!

korvgubbe skrev:
Jag har iofs 17" widescreen på min bärbara...eller snarare släpbara..

Hooken data har du? Jag är själv hyfsat sugen på en 17-tums laptop faktiskt. Frågan är vilket "märke" som funkar bra.. Är Acer nått o hänga i grannen?

Fråga chefen idag om det var möjligt att få ställa en tv vid maskinen. Fick dock tvärt nej. Körs för mycket fel fick man till svar. P4 och OS, inte riktigt lyckat enligt mig.

Zee skrev:
Hooken data har du? Jag är själv hyfsat sugen på en 17-tums laptop faktiskt. Frågan är vilket "märke" som funkar bra.. Är Acer nått o hänga i grannen?

Apple har väl en fin 17" widescreen, som i det närmaste är bärbar :)

Zee skrev:

Har inte hört något negativt om Acer än så länge. Själv har jag en HP Pavilion zd7270..
Det är ingen dator du vill ha om du är ute efter en BÄRBAR... den går snarare under benämningen "Desktop Replacement" och är meningen att ha mer eller mindre stationär. Den slukar ström och är inte särskillt lätt...

korvgubbe skrev:
Har svurit över att jag kommer att missa alla Tre Kronors matcher på dagtid p.g.a. av jobbet men nu har jag hittat lösningen!
http://tven.terratec.net/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=227

En sväng förbi Clas Ohlson och problemet är löst! :tummenupp

Själva dosan är mindre än en mobiltelefon.. en antenn hög som en blyertspenna och två sladdar.. Vips så har jag digitalTV i min dator. Funkar klockrent! :banana

Hoppas bara inte chefen upptäcker något! :rolleyes: ...det hela är iaf mer diskret än att ha en TV på rummet.

Blev nästan tusenlappen fattigare men då kan det ju sägas att jag fick med en fjärkontroll!... Min Laptop är numera en TV!!! :banana

Själv kollar jag det mesta från os, live här på nätet (OS LIVE )

Tack för det Holland :tummenupp

Mr_White skrev:
Själv kollar jag det mesta från os,

jaja, jäla besserwiser!
:fatta!

:tungan

Fan då.. Det skulle du ju sagt innan jag köpte den här!

Men å andra sidan. Att se utförsåkning utan Stig Strands kommentarer är ju inte värt ett skit...!

:hihi

Zee skrev:

Kvalitetsproblem kanske. Kollegan bytte ut två, på första acern dog nätaggregatet inom 30 dagar, den andra packade brännaren ihop efter 2 dagar sedan vart det en HpPavillion som forftarande efter 45 dagar fungerar felfritt.

Hehe idag kom vår nya operativa chef på att det inte finns någon tv
på vårt kontor, ny 42" är beställd med omg leverans :tummenupp :D

piece skrev:
Hehe idag kom vår nya operativa chef på att det inte finns någon tv
på vårt kontor, ny 42" är beställd med omg leverans :tummenupp :D

Ska vi byta chef? I morse låg det små chokladhjärtan på allas skrivbord med texten: "Du är guld värd!"

- Skit i snasket och ge hit en TV gubbfan! :4skrika

Kollade på båda sprintfinalerna på Kåren förut. RIKTIGT najs stämning. ~150 pers som jublade vid båda gulden. Härligt!

Go Sverige!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...