Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tackar! jag tror det var det jag hittade! tack!kaZmur skrev:Har du Nvidia-kort så kan jag varmt rekommendera TVtool
Fan programmet säger att den inte hittar tv-chip på mitt kort, men jag har ju Nvidia kort geforce4 mx 420?Hultan skrev:Tackar! jag tror det var det jag hittade! tack!
Hultan skrev:Fan programmet säger att den inte hittar tv-chip på mitt kort, men jag har ju Nvidia kort geforce4 mx 420?
märkligt, inget du vet nåt om?
Dede skrev:Hade också det problemet på en burk. Tror jag löste det genom att köra med nVidias egna TVout-drivisar med dom senaste drivrutinerna 61.77. Kolla runt lite där också
Hultan skrev:Ok är det bara till att tanka hem nyaste drivisarna från nvidia då eller?
Nån? kom igen nu!!Hultan skrev:ok, tack skall du ha, nu funkar dock tvtool, eller vad det hette, men det konstiga är att när jag spelar en fil i vlc eller i tex mediaspelaren så rular inte filmen i tv även i fall jag ser skrivbord osv.. Alltså man ser inte filmen i vilken spelares fönster man nu valt..?? märkligt
vad kan detta bero på?
Det har att göra med att filmer endast visas på den primära bildskärmen. Din skärm är satt som primär skärm i dagsläget, dvs all film visas på den.Hultan skrev:Nån? kom igen nu!!
VAd kan detta bero på?
Jag ser ju "skrivbordet på tv:n men när jag spelar upp en film av något slag så blir det bara svart i det fönstret på tv:n.. Men inte på dator skärmen förstås..
Ok, tackar, men jag fick löst det i går..Bulan skrev:Det har att göra med att filmer endast visas på den primära bildskärmen. Din skärm är satt som primär skärm i dagsläget, dvs all film visas på den.
Om det inte finns några inställningar i TvTool för att fixa det(borde väl nästan det?), så ska det finnas i grafikdrivaren.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |