Tv kunnig?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Skulle behöva lite hjälp med min tv här hemma, den funkar inte riktigt som den ska.
1an 2an och 3an får den inte in, har försökt kanalsöka den, men antingen är det inte rätt knapp, eller så funkar den inte. går gör det iallafall inte :mad:

Sen vet jag inte, men dvd spelaren funkar inte på tvn, kan den va för gammal och inte kan ta signalen från spelaren? har inte testat med video till men jag antar att video funkar, varför funkar inte dvd spelaren i så fall?:va

Om nån känner sig manad så mottages hjälp tacksamt :)

Skulle behöva lite hjälp med min tv här hemma, den funkar inte riktigt som den ska.
1an 2an och 3an får den inte in, har försökt kanalsöka den, men antingen är det inte rätt knapp, eller så funkar den inte. går gör det iallafall inte :mad:

Sen vet jag inte, men dvd spelaren funkar inte på tvn, kan den va för gammal och inte kan ta signalen från spelaren? har inte testat med video till men jag antar att video funkar, varför funkar inte dvd spelaren i så fall?:va

Om nån känner sig manad så mottages hjälp tacksamt :)

Man brukar få ställa in om man har Svideo-kabel alt compositkabel mellan dvdn och tvn. Tror dock du borde få bild iaf. Kan vara värt att testa lite iaf. Brukar finnas i setup-menyn på DVDn. Hoppas nån annan har lite bättre ideer annars :)

bjuder du på kaffe imorgon så kan jag komma förbi :) innan jag åker till garaget

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8