TV:Kniven mot strupen

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Men va f...
Va ere för skräp? Flottig jämrans Gordon wannabe som försöker vara ball.:rolleyes:

inte kollat på d mer än reklamen o kommer inte titta på d heller, riktigt dåligt. så jävla tråkigt att sverige inte kan komma på egna program. ALLT härmas antingen från usa eller japan. :rolleyes:

Han använder ordet liksom åt helvete för frekvent, kan störa mig som fan på sådant.

Tjejen som äger restaurangen verkar inte ha långt till gråten. Sånt stör jag mig också på. GET A GRIP ffs!

Herregud...
Vilken jävla adhd programledare?

Blev så jävla upprörd efter 5 minuter att jag tänkte skapa en tråd, men någon han före.
Som stort Ramsay-fan blev jag fan helt knäckt....vilken sanslös soppa........

Slå det här...
[YOUTUBE-ID]ABFvu4IFtBI[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Har inte vågat kolla på skiten då han verkar plagiera en av de större töntarna denna sida milleniumskiftet, nämligen Gordon Ramsey. En sån liten utstött människa som blev mobbad när han var liten för sin kraftiga akne som nu försöker ta igen det på andra vuxna människor, pinsamt som få.
Det blir ju bara ännu fånigare med en kopia, för det är väl vad det är?

nämligen Gordon Ramsey
Det är lite roligt med Gordon Ramsey när han ska laga mat med någon kändis. Då blir han lite extra nervös, står och hoppar lite mera än vanligt och kommer med ett lite nervöst skratt emellanåt. :hihi

Sedan har han bråttom också och då hinner man inte tillaga en hel Gordon - det räcker med inälvor och lite filé.

nejnej, inälvona i en ramsey kan väga upp till 30% av dennes vikt, OCH DET ÄR VIKT DU INTE VILL SLÄPA PÅ I ÖVERLEVNADSSITUATION!!!!

bear grylls skulle tilllaga ramsey över en öppen eld i alaska om han fick chansen

Ifall han har öppen eld i hotellrummet. Världens mest fejkade program.

Har inte vågat kolla på skiten då han verkar plagiera en av de större töntarna denna sida milleniumskiftet, nämligen Gordon Ramsey. En sån liten utstött människa som blev mobbad när han var liten för sin kraftiga akne som nu försöker ta igen det på andra vuxna människor, pinsamt som få.
Det blir ju bara ännu fånigare med en kopia, för det är väl vad det är?

Gordon Ramsay är ju bland det bästa som har hänt tv. Hells kitchen, kitchen nightmares och the f-word är ju bland det bästa man kan råka titta på de få gånger man råkar använda tvn.

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...