TV-grejer. Kommer denhär göra mig lycklig?

Låna hem en vecka, då kan du se om det är det du vill ha...lyckligare, tror inte att kapitalvaror gör en lyckligare..:)

Det beror på vad du har för krav sen innan men det är ju betydligt bättre än valfritt liknande set från OnSibaGiganten.

Jag har LG´s motsvarighet som låter skitbra och är resor snyggare. 80 gig hd och kostar bara 5K . Smidigt faktiskt med bara 2 högtalare och en baslåda om man får för sig att flytta soffan 30 cm åt höger.

Bifogat

• 10086261.jpg
    10086261.jpg
    32.6 KB · Visningar: 44
Klart du blir lycklig för konsumtion är det enda som ger verklig lycka......

För att vara lite mer seriös så är det mycket design och märke men inte sådär ruskigt bra ljud. Fast det ser snyggt ut på din 50-tals bänk och det är viktigast.

Ska du inte lyssna seriöst på musik i det så funkar det, du saknar nog en hel del mellanregister med de små högtalarna vill jag tro.

Vill du ha mer seriösa grejer så får du räkna upp mot 15000 bara på frontar och stärkare, men då vill det ju till att du lyssnar mer på musik än ser på film.

Det absolut sista jag skulle göra är att köpa från Hifi-butiken, sådana överpriser så man blir rädd.

T.ex. gäller detta alla hörlurar. Ett par lurar (Sennheiser) som köptes på Siba innan jul kostade 700kr. För Hifi-butiken tar de för exakt likadana lurar 1100kr.

www.fynda.se Kika in där och du kommer kunna få mycket bättre paket för det priset du får hos Hifi-butiken....

Har du tänkt att installera ljudet i vardagsrummet rekomenderar jag hellre dessa högtalare. Komplettera med valfri förstärkare och sub. Kolla den sista länken så ser du att detta verkligen är prestanda till sjukt lågt pris!

http://www.fynda.se/index.php3?prodid=1530

http://www.fynda.se/index.php3?prodid=854

Last edited:
Synd att köpa skräp som inte är framtids-säkrat ens för de närmsta 2 åren men huvudsaken är ju att du blev tillfälligt lycklig :D
Som sagt, den som inte vet lider ej...

Såg att du redan köpt den.
Men största problemet med desaa 2 högtalare som skall simulera.
5 st högt har med rumsakustiken att göra har du fönster på ena sidan
och bokhylla på andra har ljudet svårt att studsa mot sidoväggarna
men sitter du däremot i en bunker nemas problemas.
Så det mesta sitter i hur ditt rum ser ut.

Mvh Pho

Jag har LG´s motsvarighet som låter skitbra och är resor snyggare. 80 gig hd och kostar bara 5K . Smidigt faktiskt med bara 2 högtalare och en baslåda om man får för sig att flytta soffan 30 cm åt höger.

Sweet. Vill ha. Har den tv-kort, wifi och MS Mediacenter så tjöper jag en direCt!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT