TV-funktionen på mitt G-force2 MX funkar inte. Vad göra?

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Har TV utgång på mitt Gforce2 MX/MX 400 men det funkar inte. Man kan se bilden något med det tokflimrar. Ställt ner hertzen så mycket det går (75) men det funkar inte häller :(

Vad göra?

vad har du för version av drivare nu i datorn

Kör på "0":an, där man ska köra. Kollar ju genom scarten. Funkar kanon när jag kör med bärbara burken

Jag säger bara lycka till!
Jag har haft ett likadant kort i ett bra tag, försökt få det att funka i omgångar.
Men inte någonsin lyckats :( jag har provat det mesta.
Har pratat med andra som haft/har det kortet och enligt ryktesuppgifter ska man tydligen vara glad om det funkar, för tydligen funkar det INTE på fler än det funkar på...
Men jag hoppas du lyckas, det har kanske kommit bättre driv eller program sedan jag gav upp, men jag lägger inte 5 sekunder till på att försöka få igång skiten.
Lycka till och tala gärna om hur du gjorde för att få igång det.
Inget ont menat //Tobbe

tobbeviking skrev:
Jag säger bara lycka till!
Jag har haft ett likadant kort i ett bra tag, försökt få det att funka i omgångar.
Men inte någonsin lyckats :( jag har provat det mesta.
Har pratat med andra som haft/har det kortet och enligt ryktesuppgifter ska man tydligen vara glad om det funkar, för tydligen funkar det INTE på fler än det funkar på...
Men jag hoppas du lyckas, det har kanske kommit bättre driv eller program sedan jag gav upp, men jag lägger inte 5 sekunder till på att försöka få igång skiten.
Lycka till och tala gärna om hur du gjorde för att få igång det.
Inget ont menat //Tobbe
Det är coolers. Fick igång det på polarens tv. Problemet är att man inte kan ställa ner hertzen. Min tv är gammal

akora skrev:
Det är coolers. Fick igång det på polarens tv. Problemet är att man inte kan ställa ner hertzen. Min tv är gammal
Hm, känner jag att jag har en stund som jag kan fullständigt slösa bort så kanske jag försöker igen då :hihi har ju bytt tv sedan jag försökte sist.
Kul att du lyckades iaf :tummenupp
//Tobbe

Fincken skrev:
kör med ett prog som heter tvtool funkar perfekt på g-force korten.
Programet känner av allting själv, samnt tar bort eventuellt flimmer m.m.
går att hemta på http://tvtool.info/
Det där progget har jag testat på det kortet i alla möjliga verisioner, men utan positiva resultat.
Kanske är det mitt kort som är kass, men som sagt enligt vad jag läst och hört så är det stora probs med just detta kort och tv-out.
Sitter man då med ett kass kort själv så är det kanske lätt att ta till sig rykten som man tycker stämmer :tungan
//Tobbe

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back