Tvåtaktsdag på Sviestad 2012

Jag vill köra tvåtaktsdag, jag har en

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Hej:)

Jag återkommer okså om det blir en 2T dag nästa år:tummenupp
För en gång skull så fick jag en hel del varv utan att det gick sönder!

Regn och kaos förstörde vårt feta 'gruppfoto', det var lite tråkigt. Det får vi fixa nästa år!

Tack till LMS, Alx, Kobbe, funkisar och banan för att allt är så förbannat bra!

Jag vill oxå skjuta in ett JÄTTE tack till Alx, Kobbe, Göran, ann-sofie å alla andra som gjorde den här dagen möjlig. Särskilt tack till "Fy faan jävla Skit-Sege" för initiativet:kär

Ja det blev ju lite körning till slut...
Jag redigerar GoPro-filmen från igår. Ni vill inte ha musik i filmen som stör tvåtaktsknattret va?

CR5warmers.jpg

Ja det blev ju lite körning till slut...
Jag redigerar GoPro-filmen från igår. Ni vill inte ha musik i filmen som stör tvåtaktsknattret va?

Ingen musik, thanks.

Förresten, är det inte Björn Compier som står där till vänster?

Kommer lite textning på videon senare ikväll men det mesta talar för sig självt, framförallt för oss som var där :)
Kunde inte göra bättre än detta med så lite körning och endast en kamera. Håll till godo

Hmm, att man blev omkörd två gånger av en cross var väl inte bra för mitt självförtroende, men eftersom jag fick låna skinnstället av dig är du förlåten:D

Nej, men hans okända bror :D

Kommer lite textning på videon senare ikväll men det mesta talar för sig självt, framförallt för oss som var där :)
Kunde inte göra bättre än detta med så lite körning och endast en kamera. Håll till godo

http://www.youtube.com/watch?v=hIiCZ5K5KFE
Trevlig video, tur att du körde Aprilian när jag var med på film så man slapp bli förnedrad. :hihi

:tummenupp

Alla rör sig bort från banan...

2012-07-18 10.59.06.jpg2012-07-18 11.06.01.jpg2012-07-18 11.07.34.jpg2012-07-18 11.09.50.jpg

Jag ber om ursäkt, självklart ska man inte behöva FB för att få info, det är bara lättare så! ;)

Sen får jag tacka för alla tack, det var bara kul att svänga ihop en liten bandag! Jag tycker för övrigt också att vi bör köra nästa år igen, så att jag kan köra och så att Sege kan få sin gruppbild! Bättre info utlovas nästa år! :)

Det här var superkul! Jag längtar redan till nästa år. K-mannens film är riktigt feeet! :)

Jag ber om ursäkt, självklart ska man inte behöva FB för att få info, det är bara lättare så! ;)

Sen får jag tacka för alla tack, det var bara kul att svänga ihop en liten bandag! Jag tycker för övrigt också att vi bör köra nästa år igen, så att jag kan köra och så att Sege kan få sin gruppbild! Bättre info utlovas nästa år! :)
Jag hade svårt att hitta info på FB. Pris och tider fann jag här.

En viss dansk på en Aprilia pratar på YT om att komma tillbaka med ett RS-chassi med 700+ cc skotermotor i. Snälla - dra ihop en dag även nästa år! Gärna med sol :tummenupp

Var är alla bilder? Kobbe? Kunkel? Fotohenke? Jag har inte färgmatchat för skojs skull. :gnissla

Fotohenke är och fotar hästar fre-sön. kommer säkert upp bilder efter det.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph