Tvål i röven?

Är det redan vinter?
Eller förresten, solen skiner ju och det är +22 i skuggan.
Vad har gått snett? :va

:glömdet

/e

hahahaha..... underbar tråd .... fan killen trode det typ var normalt :hihi

hade en polare som frågade en kväll när vi satt och groggade om mina "kuddar" eller "knölar" i röven gjorde ont i bland ... å jag ba "va?" :va
det visar sig sen att killen har hemorojjder å har haft det så jävla länge att han trodde alla hade sånt :rofl

Filmjölk var ju bara för bra, men faktum är att bara använda papper som inte ens är fuktigt efter tvåan är ganska grisigt, vet alla som har eller har haft små barn som behöver hjälp med sånt där om deras föräldrar missade att berätta den biten.

:arsele-snack...

Last edited:
Nej, vi har duschar....

Och tvål och Fillmjölk...:D

Jag kan även passa på att erkänna att jag en gång fick för mig att tvätta:arsele med en såndär handdusch...
Jag hade varit på jobb allt för länge och orkade inte släpa mig i duschen... det gick inte såvärst bra... :rodnar

Problem ett: handduschjäveln hade ett helt galet tryck jämfört med vanliga duschen, det var som att köra upp en en trycktvätt i arselet:brinnerup
Problem två: slangen innehåller även den en hel del kallt vatten...
Problem tre: var skall man liksom sluta tvätta sig? Naveln?
Problem fyra: när man sen sitter där byttan med arslet genomsurt efter sin lilla tvagning, hur har dom tänkt att man skall torka sig!?:va

Och tvål och Fillmjölk...:D

Jag kan även passa på att erkänna att jag en gång fick för mig att tvätta:arsele med en såndär handdusch...
Jag hade varit på jobb allt för länge och orkade inte släpa mig i duschen... det gick inte såvärst bra... :rodnar

Problem ett: handduschjäveln hade ett helt galet tryck jämfört med vanliga duschen, det var som att köra upp en en trycktvätt i arselet:brinnerup
Problem två: slangen innehåller även den en hel del kallt vatten...
Problem tre: var skall man liksom sluta tvätta sig? Naveln?
Problem fyra: när man sen sitter där byttan med arslet genomsurt efter sin lilla tvagning, hur har dom tänkt att man skall torka sig!?:va

Inte dasspapper iaf.

Vet en gång i min ungdom som jag skulle göra en snabbrenovering av drulen efter en session, kan bara säga att dasspapper suger.

Jag har lite svårt att smälta att jag läste titeln som "Två i röven" och ändå klickade in mig på tråden. :näsblod

Ja, jag postade denna lite som en tröst för alla er andra underliga filurer därute.

Det roliga är ju inte bara att snubben kör tvål och fil i röven, utan att han fixat det så fint så att han alltid har en kall skål med fil stående på muggen :D

Nu skrev han ju att han hade flickvän men annars undrar jag hur han hade förklarat det för ett eventuellt dambesök. :rofl

Jag har sett den här tråden fem sex gånger idag... Först nu, efter någon öl och en whisky, inser jag att trådnamnet INTE är "Två hål i röven"... Jag hade jäkligt svårt att få ihop det fellästa trådnamnet med trådämnet... :död

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT