Två stulna hojar Helsingborg

Madmax

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Ducati 1098 -08
Hej.

Tyvärr så blev min och farsans R1a 05a och polarens CBR 600 01a stulna i natt :mad: . Hojarna stog parkerade i garaget under olympia bowling i Helsingborg.

Regnummer på r1an är WMH 441, den är lavaröd har leovince titan slipon, rensad bakdel och inga backspeglar.
Polarens hoj har regnummer RML 222 och är en svart cbr med leovince kolfiber slipon.
Vi hade varit mycket tacksamma om nån sett eller hört nåt om hojarna då början på denna säsongen går åt helvete då man måste vänta en månad på att polisen ska få en chans att hitta dom.
Helt sjukt att man inte ska kunna ha sina saker ifred!

Mvh Max

Madmax skrev:
2147738 Hej.

Tyvärr så blev min och farsans R1a 05a och polarens CBR 600 01a stulna i natt :mad: . Hojarna stog parkerade i garaget under olympia bowling i Helsingborg.

Regnummer på r1an är WMH 441, den är lavaröd har leovince titan slipon, rensad bakdel och inga backspeglar.
Polarens hoj har regnummer RML 222 och är en svart cbr med leovince kolfiber slipon.
Vi hade varit mycket tacksamma om nån sett eller hört nåt om hojarna då början på denna säsongen går åt helvete då man måste vänta en månad på att polisen ska få en chans att hitta dom.
Helt sjukt att man inte ska kunna ha sina saker ifred!

Mvh Max

Tråkigt med hojarna.
Lägg en blänkare i ROH-delen också.
Ju fler som kan hålla utkik ju bättre.

Jävla idioter alltsååååå...min hoj försvann också för en vecka sedan, från adolfsberg.....Hoppas ni hittar hojjarna eller idioterna som har tagit demmmmmm :fatta! :fatta! :fatta! :fatta! :fatta!

Helsingborg igen? :va

Snart kommer ni upp i samma premier som här uppe i Stockholm! :död

Lycka till och hoppas de hittas väldigt snabbt oskadda - eller aldrig!

Våra hojar som försvann

Min Honda var av 2000 års modell, bild bifogas.
Se även bilden på en som liknar polarens R1:a.

//Jim

Bifogat

• yamaha.jpg
    yamaha.jpg
    49.8 KB · Visningar: 82
  • honda.jpg
    honda.jpg
    132.8 KB · Visningar: 87
Och vart tar alla hojar eller delar vägen :va
Exporteras möjligtvis?
För inte ser man skumma annonser på udda delar heller.

Snart vågar man väl inte ens parkera dagtid i HBG :4skrika

Om inte adnan-gänget är i farten igen. Besök hans lunarstormkonto...

Tragiskt! Om man bara visste vem det är, så snor man tillbaka allt och lite till.

R1an kan dom ju inte nöjesåka med, den går inte att starta utan rätt nycklar. Den måste dom sälja vidare troligen.

CBR'en är ju en annan sak dock.

Tackar för allt medlidande :) . Känns just nu så grymt frustrerande att halva säsongen försvinner innan försäkringsbolaget konstaterat att hojen är borta :( .
Reagerade faktiskt på att en ungdomsgäng stod och studerade mig nogrannt när jag parkerade hojen för ett par dagar sedan. Fick en känsla av att de inte bara kollade på hojen...

Verkar som om det försvinner en hel del hojar i trakten just nu. Kanske skulle kolla Adnans lunarsida som nån föreslog :).
Är det nån som vet vad försäkringsbolaget brukar ersätta en så pass ny hoj med. Hojen plockades ut ny i januari. Har precis hundra mila servat den. Borde inte det räknas som en ny hoj då?

Bifogar ett par bilder på R1an som visar lite mer. Sitter även ett nytt tankskydd monterat efter bilderna tagits.

Bifogat

• 121-2168_IMG.JPG
    121-2168_IMG.JPG
    95.2 KB · Visningar: 106
  • 121-2167_IMG.JPG
    121-2167_IMG.JPG
    91.7 KB · Visningar: 113
Det är inte bara hojjar som de snor.. De stjäl i sommarstugor.. Tar allt ifrån madrasser till vitvaror.. Vad fan skall de ha all skit till?

nej nej nej...hoppas de använder cyklarna....OCH KÖR IHJÄL SIG! :mad:

Swedie skrev:
2148131R1an kan dom ju inte nöjesåka med, den går inte att starta utan rätt nycklar. Den måste dom sälja vidare troligen.

CBR'en är ju en annan sak dock.

Om du menar startspärr så finns det på CBR också. Har det på min 99:a.

#Olsson# skrev:
2149087 Just nu går skånehojar till polen sägs det. Kanske kolla polska "Blocket".

-

Hm ja,man kanske skulle söka där men troligen har man 0 chans att göra något åt det om man nu så skulle finna misstänkt stöldgods

Swedie skrev:
2148131 Om inte adnan-gänget är i farten igen. Besök hans lunarstormkonto...

Hörde rykten om att Adnan och hans pack torskade i höstas och sitter på ungdomsanstalt. Det har varit lugnt i stan sen ryktet började i alla fall...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman