Två som spanar in min båge

Kenta skrev:
Ett vanligt världshus nånstans..

En anka kommer in.
Går fram till bardisken och frågar kyparen:
-Har du bröd?
...

Någon som kommer ihåg den?
:lol

- Har du spik?

Den är så skön. :lol
 
Kenta skrev:
Ett vanligt världshus nånstans..

En anka kommer in.
Går fram till bardisken och frågar kyparen:
-Har du bröd?
...

Någon som kommer ihåg den?
:lol

Gahahahahahahaaaaaaaaa....... fyfan vad den är rolig.

-Har du bröd?
haaaaaaaahaha
 
johanrehn80 skrev:
i stockholm kollar brudarna in hojen................i blekinge är det enda du får ragg på några stackars oskyldiga änder :)

Känns som du skulle behöva ta en sväng till Blekinge. Du har såååå mkt fel :D
 
johanrehn80 skrev:
i stockholm kollar brudarna in hojen................i blekinge är det enda du får ragg på några stackars oskyldiga änder :)
-----------------------------

BTW, jag fick jobb i linköping
Vad säger det om brudarna i sthlm? :kocko :tuttar :tummenupp
 
Enda problemet med hojåkning och brudar är att dom inte får en chans att spana in din nuna...Så jävla anonymt... :D
 
Jag tror att som kollar inte dina fjädrar för dom behöver nya till denna säsongen.
 
Stod och väntade på en polare ett hyfsat tag då en sädesärla blev förälskad i R1:an. Han körde tank- och kutswheelies och var helt galen i spegeln. Så fort man kom 2 meter ifrån försvann han... backa lite så var han tillbaka. Dålig traction på plasten så han flaxade som en galning. Garva som fan åt det där.
 

Bifogat

  • IMGP0753 (Small).JPG
    IMGP0753 (Small).JPG
    59.1 KB · Visningar: 73
  • IMGP0754 (Small).JPG
    IMGP0754 (Small).JPG
    56.1 KB · Visningar: 76
  • IMGP0758 (Small).JPG
    IMGP0758 (Small).JPG
    63.2 KB · Visningar: 78
Kenta skrev:
Ett vanligt världshus nånstans..

En anka kommer in.
Går fram till bardisken och frågar kyparen:
-Har du bröd?
...

Någon som kommer ihåg den?
:lol
:rofl En av de bästa!!!!
 
Zana skrev:
Enda problemet med hojåkning och brudar är att dom inte får en chans att spana in din nuna...Så jävla anonymt... :D
Tro det eller ej, men jag blev faktiskt uppraggad av en brud :tuttar härom dan när jag hade full mc-utrustning på mig inkl hjälm. Jag insåg dock att här gäller det att behålla hjälmen på och vara kung så länge det går :D .
Jag har ju tjej så någon nummer delade jag inte ut, men visst är det kul med tjejer som vågar köpa grisen i säcken :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top