- När jag åkte upp för en brant ganska lång backe i normal hastighet så blev cykeln lite hostig när jag kom upp och dog. Hade rätt lite soppa i tanken. När jag startat den var den helt normal igen. Åkte och tankade och provade igen, nu betedde den sig helt normalt. Kan det berott på lite bensin i tanken ihop med stark lutning?
- När jag ställt hojjen i garaget och stängt av hördes ett surplande ljud från motorn. Lyckades inte lokalisera det innan det avtog. Vad kan detta vara tro?
Vad tror ni kan vara orsaken till ovan händelser?
Vänligen
- När jag ställt hojjen i garaget och stängt av hördes ett surplande ljud från motorn. Lyckades inte lokalisera det innan det avtog. Vad kan detta vara tro?
Vad tror ni kan vara orsaken till ovan händelser?
Vänligen