Två rullar med GSXR1000 2005

Grym hoj är det. Inga problem att komma upp i 300 iaf.

Och dessa tyskar som ska dubba ALLT! Och bra låter det inte heller.

Tycker banan såg dålig ut, och hojen såg ryckig ut. Sen att han slängde upp den på bakan lite då och då såg mest fult ut..

#"¤!"/¤¤¤#.... :huvet

har suttigt och laddat ner filmen på modem (~1h)! Sen så funkar den inte!!!! :brinnerup

Hör allt ljud, men ingen bild! "det uppstod ett fel vid hämtning av codec-server" :mad:

Men den låter fräck iaf! :3freak

Dessa obstinata tyskar som tror att tyskan ska bli/är ett världsspråk :rolleyes:
Hade ju varit kul att få höra vad Kevin hade och säga.

RacerX skrev:
#"¤!"/¤¤¤#.... :huvet

har suttigt och laddat ner filmen på modem (~1h)! Sen så funkar den inte!!!! :brinnerup

Hör allt ljud, men ingen bild! "det uppstod ett fel vid hämtning av codec-server" :mad:

Men den låter fräck iaf! :3freak

Ladda ner 50MB Ace mega codec pack så slipper du alla sådana problem

Wow! Es geht schnell, schnell, schnell! :yoparty

Den är ju verkligen asfet nu! Först gillade jag inte riktigt designen på ljuddämparen, men när man tänker efter så är den ju rätt fräck ändå. Intrycket av resten av hojen är ju jävligt vasst asså. Fronten är verkligen snygg nu må jag säga.

Men en sak funderade jag på... går det att åka två på den, eller måste man köpa någon speciell cuts då eller? Ser lite trångt ut som det är nu?

De där som körde verkade vilja showa lite för mycket FÖR reportagets skull. Dock kunde de inte det speciellt bra. I min mening. Dock kunde jag ändå iaf se att hojen i sig är mycket mycket kapaber maskin. Ska bli kul o köra emot denna på bana, så länge den inte kör ifrån mig enbart pga material. fakk

montering av 3 extra styrdämpare verkar inte vara fel.. satan vad vinglig.. fast kanske på ett kontrollerat sätt :näsblod

Den är rätt ok förutom ljuddämparen som min mormor hade designat snyggare :lol

Högerklicka och ladda ner den på skrivbord för att sedan spela.. gick mkt fortare !

!!!!!!!!!!!!!

den som längtar efter nått gott väntar alltid för länge !!!!!!!!!!! :huvet

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back