Två lediga platser i pitbox på Anderstorp

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
CBR600RR -08
Jag har en pitbox bokad på Anderstorp 26-29 April. Jag och Marcus Bergsten kommer dela den, dock vill jag ha två hojar/förare till i pitboxen att dela boxen och kostnaden med.
Kostnaden för hela helgen om vi är fyra förare som delar på den är 900:- per förare. Jag kör rookie 1000, Marcus antar jag kommer köra SB. Om vi har fyra olika klasser representerade i boxen så kommer förhoppningsvis någon alltid vara ute och snurra så blir det inte så trångt.

Jag har en pitbox bokad på Anderstorp 26-29 April. Jag och Marcus Bergsten kommer dela den, dock vill jag ha två hojar/förare till i pitboxen att dela boxen och kostnaden med.
Kostnaden för hela helgen om vi är fyra förare som delar på den är 900:- per förare. Jag kör rookie 1000, Marcus antar jag kommer köra SB. Om vi har fyra olika klasser representerade i boxen så kommer förhoppningsvis någon alltid vara ute och snurra så blir det inte så trångt.

I´m in! Känner Marcus sedan tidigare, kör R600 och har en rejäl verktygslåda...

"Hela helgen", innebär det torsdag till söndag?

/Magnus

Torsdag till söndag, yes! Jag kör så j-vla långsamt så jag behöver ingen verktygslåda :D Ska vara om man trillar omkull för att man kör så långsamt att man inte kan hålla balansen :gnissla
I´m in! Känner Marcus sedan tidigare, kör R600 och har en rejäl verktygslåda...

"Hela helgen", innebär det torsdag till söndag?

/Magnus

Last edited:
Torsdag till söndag, yes! Jag kör så j-vla långsamt så jag behöver ingen verktygslåda :D Ska vara om man trillar omkull för att man kör så långsamt att man inte kan hålla balansen :gnissla

Du vill inte välta för då:smasha :whip :finger :kulspruta :kulspruta. Jag ska ju ha hojen på måndagen i samma skick som du hämtar den på onsdag kvällen.

Du vill inte välta för då:smasha :whip :finger :kulspruta :kulspruta. Jag ska ju ha hojen på måndagen i samma skick som du hämtar den på onsdag kvällen.

Njaa, samma posör-skick kommer den nog inte att vara....
Min hoj sotar nämligen ner den varje gång jag varvar er:D

Såg ni mitt inlägg på gästboken?

Säkra källor har avslöjat union racing's taktik för 2007.
Trots ett GIGANTISKT sponsor-support, satsades allt på att efterlikna den snabba röda hojen i Team Mabe, och eftersom Mabe kör med Unions nummer från 2006.....
Så behöver vi bara vrångneka till nummerbyte
:D :D :D

//
Benny
Nr 16
MaBe Racing:D

Varvas :arsele :mad: ? Jag körde i alla fall inte så långsamt så jag välte förra året på Mantorp till skillnad från vissa andra :pannkyss
Var snäll så ska jag ta med mig lite nyimporterad öl till Anderstorp :fyllisar

Njaa, samma posör-skick kommer den nog inte att vara....
Min hoj sotar nämligen ner den varje gång jag varvar er:D

Såg ni mitt inlägg på gästboken?

Säkra källor har avslöjat union racing's taktik för 2007.
Trots ett GIGANTISKT sponsor-support, satsades allt på att efterlikna den snabba röda hojen i Team Mabe, och eftersom Mabe kör med Unions nummer från 2006.....
Så behöver vi bara vrångneka till nummerbyte
:D :D :D

//
Benny
Nr 16
MaBe Racing:D

Vilken klass på inläggen! Nu kommer ni att hata mig bara för att jag är snabbre än er runt mossen...

/#23

Jootack!! Vi vet av erfarenhet.
3 SNABBA varv... sedan står du i depån resten av helgen å skyller på en trasig vev eller nått, sen blir det :tuttar :tuttar :tuttar för hela slanten:D
//
Benny

Skyller på????

Förresten så gillar jag :tuttar om jag nu ändå inte kan köra... Vet du några i Anderstorp?

/#23

Bifogat

• DSC_9236_vevaxel.jpg
    DSC_9236_vevaxel.jpg
    26.4 KB · Visningar: 56
Nja, det kommer bli ett jobbigt år om jag ska ogilla alla som är snabbare än mig :näsblod Jag bli så glad bara jag lägger några bakom mig, Benny t.ex. :arsele
Vilken klass på inläggen! Nu kommer ni att hata mig bara för att jag är snabbre än er runt mossen...

/#23

Första målet blir att kvala in, andra målet är att inte kvadda hojen och tredje målet är att inte bli varvad av någon, speciellt inte av dig Benny :D
Framförallt ska jag ha skoj före, under och efter tävlingen :tummenupp
Och ja boxen är full, det blir 900:- pix per skalle tack, fick fakturan idag!

Får till och med för mig att det inte spelar någon roll om han kommer NÄST sist.... Bara jag kommer sist:tungan

Hörde f.ö att boxen är fylld nu... Toppen:tummenupp
//
Benny

Första målet blir att kvala in, andra målet är att inte kvadda hojen och tredje målet är att inte bli varvad av någon, speciellt inte av dig Benny :D
Framförallt ska jag ha skoj före, under och efter tävlingen :tummenupp
Och ja boxen är full, det blir 900:- pix per skalle tack, fick fakturan idag!

:ajjabajja Tycker det ser ut som om du måste skfta plats på första och andra målet.

JAG JAG JAG ska ju ha hojen på måndagen:huvet

*/ ?>
Nyheter
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS