Video Två idioter (?) misslyckas - sympatifail

DerClown

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2008
Ort
Åbo
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag tror att han körde med dåligt gammalt tryckluft i bakdäcket och får sladd.
Jag var till Grand Canyon förra veckan, tog med mig några burkar med färsk gamfis, skall spara det till nästa säsong!
 

Flerpen

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gsx-r 750 y, Husaberg 450. Suzuki katana. Hunter 50.
jag tror att han råkade peta upp skjutspinnarna på den sista slangen och då får han helt plötsligt en väldans massa extra kraft från motorn och tappar kontrollen .
 

Pixie

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Ort
Malmö
Hoj
CBR 600RR -08
Bara så jag förstått det här rätt nu och kan återgå till mitt jobb... :va

Det är alltså en kille på en tjejhoj som precis bytt slang och försöker köra på bakhjulet, i Grand Canyon, men han kör på en passagerarfotpinne och faller. Detta var dock planerat och ingen olycka.

Killen bakom som filmar får samtidigt vattenplaning när han får extra motorkraft, och misslyckas därför med att köra på sin kompis vars hoj han skulle vilja ge till sin syster.

Detta är också bekräftat av konsultfirman Krokoms sug och spol som även lackerar köksluckor.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Bara så jag förstått det här rätt nu och kan återgå till mitt jobb... :va

Det är alltså en kille på en tjejhoj som precis bytt slang och försöker köra på bakhjulet, i Grand Canyon, men han kör på en passagerarfotpinne och faller. Detta var dock planerat och ingen olycka.

Killen bakom som filmar får samtidigt vattenplaning när han får extra motorkraft, och misslyckas därför med att köra på sin kompis vars hoj han skulle vilja ge till sin syster.

Detta är också bekräftat av konsultfirman Krokoms sug och spol som även lackerar köksluckor.

Nej nej nej nej, det är ingen saneringsfirma. Dom bara suger o sprutar.
 

Pixie

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Ort
Malmö
Hoj
CBR 600RR -08
Nej nej nej nej, det är ingen saneringsfirma. Dom bara suger o sprutar.

Aha, my bad :rodnar

Men konstigt att dom kan gå runt på att bara suga och spruta. Dom borde spraylacka lite också för att öka marginalerna, särskilt med tanke på avstånden till allt från Krokom borde dom bredda sig lite kanske?
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Aha, my bad :rodnar

Men konstigt att dom kan gå runt på att bara suga och spruta. Dom borde spraylacka lite också för att öka marginalerna, särskilt med tanke på avstånden till allt från Krokom borde dom bredda sig lite kanske?

Han är lite finurlig Jonny, han säljer Arctic Cat på vintrarna (och sommarn för dom som är så dumma) och kör lastbil på fritiden. :)

Sen vill han bygga ut en jordkula oxå, men det är en helt annan historia.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Bara så jag förstått det här rätt nu och kan återgå till mitt jobb... :va

Det är alltså en kille på en tjejhoj som precis bytt slang och försöker köra på bakhjulet, i Grand Canyon, men han kör på en passagerarfotpinne och faller. Detta var dock planerat och ingen olycka.

Killen bakom som filmar får samtidigt vattenplaning när han får extra motorkraft, och misslyckas därför med att köra på sin kompis vars hoj han skulle vilja ge till sin syster.

Detta är också bekräftat av konsultfirman Krokoms sug och spol som även lackerar köksluckor.

Tack för sammanfattningen, så slapp jag läsa hela tråden, för att få veta vad som hände [paw rihk-titt]. :tummenupp
 

C.Silfverbielke

28 grams
Gick med
7 May 2012
Ort
Southern
Hoj
rad4
Kolla igen, pausa vid 00:26, där ser man tydligt (om man inte pausar där det är för mycket röresleoskärpa, i såna fall flytta fram ett par frames), att någonting har läckt ut från den första hojjen ut på vägen. Gå vidare och pausa vid ca 00:32, där är det jättetydligt. En mörkare nyans i form av ett brett streck. Det är olja som gör att hoj #2 klotar.
 

mojja83

Guest
Kolla igen, pausa vid 00:26, där ser man tydligt (om man inte pausar där det är för mycket röresleoskärpa, i såna fall flytta fram ett par frames), att någonting har läckt ut från den första hojjen ut på vägen. Gå vidare och pausa vid ca 00:32, där är det jättetydligt. En mörkare nyans i form av ett brett streck. Det är olja som gör att hoj #2 klotar.


Om det är någon som inte har uppmärksammat det så verkar det som hoj numer ett läcker ut något på vägbanan så att hoj nr2 går ommkull!:brinnerup
 

oso_08streets

STOCKHOLM STREETS
Gick med
13 Nov 2011
Ort
sthlm streets
Hoj
Zx6r
Nu har jag ju läst hela tråden. Det är ganska uppenbart att hoj nr 3 läcker olja från framdäcket. Kollar ni noga vid 5:03 bör ni även se taxin som väjer undan för barnvagnen, som i sin tur får bakhjulssläpp och glider åt vänster. Hoj nr 2 ser denna slajsande barnvagn och tar i för hårt på bakbromsen, slår över.
Hoj nr 1 vill bara få ett mer slitet utseende på lädret, om man nu ska tro på 4chan-kommentarerna.
 
Last edited:

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Precis i början ser man fullt med chemtrails mot den blå himlen. Grabbarna var chanslösa redan från start.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top