Två galna!

Jag förstår, i princip, ingenting av första inlägget.

"på sporthoj på tröjan gör grejer inte betträ" ??

"så kan man lika bra köra utanför stan ihjäl sig men inte andra om man inte bryr om sig själv." ??

Någon har kört som en idiot i stan eller? Hade han sporthoj.com tröja på sig?

Har jag fattat rätt?

JAG håller med.. :mad: Dom värsta är dom som kör på bakhjulet och håller på. :gnissla Vilka jävla svin det finns igentligen, Jag röstar att vi ska förbjuda motorcyklar.

Din svenska har ju egentligen ingenting med det du skriver att göra. Men seriöst, du får fan ta och gå om lekis. Värre har jag inte skådat.

Du har också rätt skön dubbelmoral, va det inte du som främjade outlawkörning osv? kom med i matchen

Men lägg av att göra narr av killen nu för fan.
Även om han är en sopa på att stava så har han faktiskt rätt.

Mogen nivå i även denna tråden märker jag. Oavsett hur han stavar så förstår ni väl allihopa vad det är han vill ha sagt? Det är väl klart att man kör en sporthoj för att man tycker det är roligt att köra fort. MEN, att köra som ett jävla stolpskott inne i stan är inte okej.

Mogen nivå i även denna tråden märker jag. Oavsett hur han stavar så förstår ni väl allihopa vad det är han vill ha sagt? Det är väl klart att man kör en sporthoj för att man tycker det är roligt att köra fort. MEN, att köra som ett jävla stolpskott inne i stan är inte okej.

Ne okej vi håller hand och gråter ihop så kommer allt bli bra igen.. :gråta

Något måste göras åt desasa dödsmasckiner ! förut va d en som tjörde kanske 40 över hastigheten mitt i stna, på backan oxå!!!! monga som tjö hoj rä fartdårar! Nackkshott dDiRekkt!!!!! :mad: :finger :machinegu :censored

Jag tycker inte att vi ska hänga ut den killen som körde så här utan att han får chansen att försvara sig.

Det blir en sån där otrevlig lynchmob stämning här inne då.

Jag sejer ju att jag holler med han!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...