Hej,
Ursäkta om detta frågats om tidigare, visste inte vad jag skulle söka på.
Jag har funderat på att kanske köpa en GSX1250FA nästa år och har sneglat mot de prestandamodifikationerna man kan göra via Holeshots kit. Om jag fattat det rätt så kan man pressa ut nästan 27hk extra utan allt för mycket arbete.
http://www.sportrider.com/bikes/146_1201_project_suzuki_gsx1250fa/viewall.html
Mina frågor då. Måste man registreringsbesiktiga sin hoj för dessa modifikationerna? Alltså öppna luftboxen, byta filtert, gå förbi O2-sensorn, ta bort "butterflies", nytt slip-on? Jag bytar isåfall inte hela avgassystemet utan nöjer mig enbart med slip-on.
Gäller fortfarande försäkringen som man har när man ökat prestandan på hojen med 20-27hk?
Tack för era svar.
Ursäkta om detta frågats om tidigare, visste inte vad jag skulle söka på.
Jag har funderat på att kanske köpa en GSX1250FA nästa år och har sneglat mot de prestandamodifikationerna man kan göra via Holeshots kit. Om jag fattat det rätt så kan man pressa ut nästan 27hk extra utan allt för mycket arbete.
http://www.sportrider.com/bikes/146_1201_project_suzuki_gsx1250fa/viewall.html
Mina frågor då. Måste man registreringsbesiktiga sin hoj för dessa modifikationerna? Alltså öppna luftboxen, byta filtert, gå förbi O2-sensorn, ta bort "butterflies", nytt slip-on? Jag bytar isåfall inte hela avgassystemet utan nöjer mig enbart med slip-on.
Gäller fortfarande försäkringen som man har när man ökat prestandan på hojen med 20-27hk?
Tack för era svar.