Två försökte stjäla mc

jag vet precis vilken hoj det är.

har reagerat på den när jag varit ute o letat andra stulna hojar. tyckte det var konstigt att den fick stå ifred där den stod

Men gött & se att dom åkte dit iaf, säkert samma kille jag har jagat i ett par veckor

Last edited:
undrar om wonderwizard ligger bakom detta:)
gotham city har batman
helsingborg har wonderwizard.:D
gott att asen åkte dit.

Gott att de asen åker och heder åt dig WW, klart beundransvärt att se när du kastar dig i S60n när du får span på de jeflarna!:tummenupp

Vaknade precis till dessa underbara nyheter, skönt o se att de blir lite resultat iallafall! Alltid bra jobbat av ww :tummenupp

jag vet precis vilken hoj det är.

har reagerat på den när jag varit ute o letat andra stulna hojar. tyckte det var konstigt att den fick stå ifred där den stod

Men gött & se att dom åkte dit iaf, säkert samma kille jag har jagat i ett par veckor

Kör du runt på din fritid och letar stulna hojar/jagar en kille? Hur avgör du om den är stulen om föraren bara har shorts, hjälm och sandaler. Han kanske gillar att köra så.

Skitbra att du fått tag i folk och klart synd för din dåliga rygg men var hittar man dessa hojtjuvar då? Jag har ingen kass rygg och springer ifatt alla och det hade nog varit rätt bra utomhusträning att få tag i en hojtjuv :)

Transportstyrelsens SMStjänst går igång i september igen och då kanske det är lättare, men hur gör man med alla de som kör utan skylt då?

Idag såg jag en gul R1 -02nånting med en kille på med blå tröja, shorts, svart hjälm och röda(fniss) gympaskor. Ingen snygg förare direkt men han kanske gillar att köra så. Går du fram och frågar om den är stulen eller?

Kanske någon härifrån :brinnerup

Om en viss hoj är reggad stulen, och snubben fortfarande kör med den skylten, eller utan, du sett grabben förut på hojar som du VET är stulna, kör som en jävla nöt.. ÄEH.. Vafan Mavve.

Jovisst, men den chansen är rätt minimal att det inträffar.

Oftast åker skylten av samt kåpor.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Back