Två dejter

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
ER-6n -09
Hej på er!

Har hamnat lite i kläm! Vet inte om det är rätt eller fel att göra så som jag kommer göra! Nåja...

Jag har två dejter planerade, den första tjejen bjöd jag ut!
Den andra frågade faktiskt mig, (wohoo, kunde inte tacka nej även fast jag redan hade en dejt planerad)

Nu är det så här, båda tjejerna är jättefina, snälla, osv osv osv. Ingen är finare än den andra och jag känner båda lika lite.
Jag har inte fått känslan av att någon av dem gillar mig mer eller mindre så jag vet inte vilken jag kan solla bort (även fast hon den andra bjöd ut mig)
Den 17e är det dags för första tjejen som jag fråga, veckan därpå är det hon som frågade mig!

Hur kattsingen gör jag??
Om det blir kyssar har jag då rätt att gå på dejt nr två? Det känns så fel men huh va tasktigt att säga nej till hon som bjöd mig! Kanske ännu taskigare om den första då?
Fan va krångligt! Killar är väl svin? Meen inte jag, hur blev jag ett svin helt plöttsligt?

HJÄLP MIG! Säg vad jag ska göra... (Tjejer svara tack hihi, helt otroligt att jag skriver allt det här)

Mvh // Peter

Tycker att du helt klart ska gå på en dejt med båda två...
iallafall varsin dejt med vadera tjej så du kan bilda dig någon uppfattning om dom..
Marknaden är ju fri så du måste ju få testa dig fram...
Tjejer brukar vara griniga med sånt där men jag anser att du har rätt att träffa båda...vem vet, dom kanske har någon mer dom ska på dejt på oxå så

Du är (än så länge) fri att träffa vem du vill och göra vad du vill. Jag har svårt att se problemet :va

Så länge du inte inlett något så kan det väl inte vara fel....
Om du däremot märker att du gillar tjej nr ett lite extra, så brukar det väl va ganska naturligt att man kanske inte vill riskera att sabba det genom att träffa någon annan. Det kanske inte ens känns intressant att träffa nån annan längre.....

Men än så länge är det väl bara att hålla det öppet :tummenupp

Ojojoj, du har stora problem om du tänker i dessa banor redan i detta stadie! Hur ska det gå sedan, när du väl har fått ihop det med nån av dem!? Då får du inte ens tänka på en trosa utanför hennes byrålåda utan att du får en brödkavel i huvudet :mad:
Gå med båda såklart, och vad du än gör så berättar du INTE för någon av dem om den andra. Sen därefter kan du vara ett riktigt supersvin och ha kul med dem båda tills de kommer på dig, eller så är du schysst och ger båda en ärlig chans och den första som du får känslor för behåller du.
Du ska ju vara glad när det är sådana här problem som dyker upp, värre om det vore tvärtom att du var en av de två för någon tjej....

du provkör väl flera olika bilar innan du bestämmer dig för vilken du ska köpa :tungan

CJ900RR skrev:
du provkör väl flera olika bilar innan du bestämmer dig för vilken du ska köpa :tungan
Bilar äldre än 20 år är oftast ganska skabbiga också. Man bryr sig inte så mycket hur den ser ut eller är att köra bara den är billig.

Låter som en perfekt situation - Du får den där totala självsäkerheten och hon märker att du inte är desperat då du vet att du minsann har alternativ!

Var inte så "på" bara och du får väl dra till med "inge sex på första dejten" vilket gör henne rå-impad :)

Dejta båda :yoparty Inget snack om saken. Vore jag dig skulle jag rada upp en 4-5 till att dejta i samma veva. Det blir ju inte roligare än man gör det (och du lever bara en gång, kom ihåg det)

Du är bäl inte ihop med någon bara för att du hånglat lite? Hur tror du tjejer gör? Dejtar en i taget. MOAHAHA.

Ut och provkör! :fatta!

Hehe, Det är väl nu man ska skriva nått om en trekant? ;)
Nä, tycker du ska gå på båda dejterna, men var försiktig men vad du säger & gör bara, så att du inte sårar nån av dom!

Alicia skrev:
Marknaden är ju fri så du måste ju få testa dig fram...
... men jag anser att du har rätt att träffa båda...vem vet, dom kanske har någon mer dom ska på dejt på oxå så

Jag håller med....det är bara att köra...hångla med båda om du känner för det. :) Sen får du väl ta ställning till vem du gillade mest.

GO!!!!!

honkiie skrev:
Bilar äldre än 20 år är oftast ganska skabbiga också. Man bryr sig inte så mycket hur den ser ut eller är att köra bara den är billig.

Som tur är den ena flickan 18, den andra 19! ;)
Men oj då, var det bilar du pratade om! :hihi

Last edited:
Madhonda skrev:
Jag håller med....det är bara att köra...hångla med båda om du känner för det. :) Sen får du väl ta ställning till vem du gillade mest.

GO!!!!!
Okej, det känns lite fel bara! På något vis skulle det kännas som jag var otrogen mot den första! Men tekniskt sett så är jag ju fri att göra vad jag vill, men jag vill egentligen försöka fixa det här moraliskt rätt, om man nu kan säga så...
(Om jag var en av flickorna hade jag blivit Väldigt sårad...)

Cathy skrev:
Så länge du inte inlett något så kan det väl inte vara fel....
Om du däremot märker att du gillar tjej nr ett lite extra, så brukar det väl va ganska naturligt att man kanske inte vill riskera att sabba det genom att träffa någon annan. Det kanske inte ens känns intressant att träffa nån annan längre.....

Men än så länge är det väl bara att hålla det öppet :tummenupp
Jag hoppas det blir så som du säger! Att jag inte har ens kommer känna för att träffa dejt nr två, kanske missar jag nåt men det vet jag ju inte? :rolleyes:

UltraMarine skrev:
Var inte så "på" bara och du får väl dra till med "inge sex på första dejten" vilket gör henne rå-impad :)
Trodde sex på första dejten var en myt? För vem vill ha en sån tjej, då kallas det ju för one-night-stand. :hihi
Så jajjemen, jag ska göra henne råimpad! :3freak :)

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8