Tvättstugan - En fantasi eller ej?

• Thread starter Thread starter Merovingian
  • Start date Start date
Ett annat knep är ju att du skyndar dig att slita av alla dina kläder, se söt ut(försök iaf), och säg sedan lite blygt att du måste tvätta kläderna du har på dig.
Sen när du står där naken och känner dig liten, och känner att den pinsamma tystnaden börjar krypa på så säger du:
"-Jaha, vad ska vi göra nu då?"

Tvättstugan funkar visst! Jag fick ligga med en inte helt ohet italienska som jag träffade i tvättsugan, hon blev helt till sig för att jag som man inte bara kunde tvätta utan också vika ihop kläderna efteråt. Så kör på! :banana

Det är ju ganska uppenbart att du gör henne fuktig så det sladdrar i trosorna och att hon vill att du ska betäcka henne. Många kvinnor har den där fantasin att stöta på nån stilig främling i tvättstugan som utan ett ord förför henne med blicken och knullar upp henne mot torkskåpen och sen bara försvinner.

Du är alltså dessa damers stiliga främling. Förstör nu för fan inte det här genom att öppna käften och döda fantasin, då kommer du inte få dig nånting. Stirra bara lite charmigt på henne tills det börjar droppa på golvet och sen tar du tag i hennes handleder, trycker upp henne mot torskåpen och gnider ditt pelvis uppför hennes ben. Resten kan du säkert räkna ut själv.

Dom här två chanserna kommer aldrig tillbaka, du har sumpat dom. Nästa som drar över sin tvättid innan dig kommer vara en sur kärring som klagar så det blöder ur öronen på dig över att det va ludd kvar i torktumlaren.

• Gilla
Reaktioner: V4N
Ett annat knep är ju att du skyndar dig att slita av alla dina kläder, se söt ut(försök iaf), och säg sedan lite blygt att du måste tvätta kläderna du har på dig.
Sen när du står där naken och känner dig liten, och känner att den pinsamma tystnaden börjar krypa på så säger du:
"-Jaha, vad ska vi göra nu då?"

Har aldrig känt mig liten när jag står naken:va.. Förklara

Underbar tråd gillar dina tipps för att belägra i tvättstugan:D

Nästa gång du tvättar så kör!
Du kan få låna min övervakningskamera innan om du lovar att posta klippet här.

=hintar om att de är sugna på dej :krama

Ta tillfället i akt :tummenupp

Du ger tipset att ta tillfället i akt för att han typ glömt en topps i örat tjejen ser det, blir förvånad ser honom i ögonen för att få honom att förstå sitt misstag, håller tillbaka ett asgarv med ett fånigt leende och att tårarna nästan börjar rinna. Inte konstigt att folk blir anklagade för sexuella trakaserier men sån vägledning:)

Berätta för henne om all smuts som finns här i världen, och att en del smuts är av sådan natur att den inte går att tvätta bort... :brynad

Du ger tipset att ta tillfället i akt för att han typ glömt en topps i örat tjejen ser det, blir förvånad ser honom i ögonen för att få honom att förstå sitt misstag, håller tillbaka ett asgarv med ett fånigt leende och att tårarna nästan börjar rinna. Inte konstigt att folk blir anklagade för sexuella trakaserier men sån vägledning:)

:grinkewk :näsblod

Äsch, slappna av och låt grabben ha lite sköj va! :tuttar

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph