Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grattis, det kommer att kosta många sköna tusenlappar att byta tändspolar.
Jag håller alltid mina motorrum snygga på mina bilar, men brukar inte motortvätta så ofta. Jag torkar av lite snabbt med en fuktig trasa varje gång jag tvättar bilen. Det räcker för att hålla det snyggt.
1632 kronor närmare bestämt.Grattis, det kommer att kosta många sköna tusenlappar att byta tändspolar.
Hade inte kunnat vara säker på att det verkligen var tändspolarna som gått sönder utan felsökning hos Din Bil; vilket de tar 900 kr för.En tändspole kostar 329+moms på Mekonomen.
Börja som sagt med att blåsa torrt runt tändstiften.
Jo, så var det.Jag röstar för att du har en mindre sjö i hålen där tändstiften sitter...
Hade inte kunnat vara säker på att det verkligen var tändspolarna som gått sönder utan felsökning hos Din Bil; vilket de tar 900 kr för.
1632 kronor närmare bestämt.
Det hjälpte inte att den fick stå över natten och torka. Bogserades till Din Bil idag, som snabbt konstaterade att två tändspolar behövde bytas. Nu går den som innan motortvätten igen. Förjävligt känslig motor.
Hade inte kunnat vara säker på att det verkligen var tändspolarna som gått sönder utan felsökning hos Din Bil; vilket de tar 900 kr för.
Jo, så var det.
Tycker inte man ska vara så hård mot Nyteknik i det här fallet. Generellt sett kan folk ingenting alls om bilar, mig själv inkluderad. Jag tror det är rätt få här inne som skulle kunna lokalisera felet och fixa det själva. Hur många hittar ens till tändspolarna på sin bil?
Nja, jag vet inte det
Vi är väl minst tre stycken som har sagt att det ligger vatten i tändstiftsbrunnarna samt ett flertal som sagt att man inte ska dränka motorn i vatten.
Jo, men ni tre kanske kan lite om bilar då. Jag tror att dom flesta, ca 90%, inte skulle ha fixat det själva.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |