Jag köpte superavfettning från biltema. Tror jag blev grundlurad för det biter knappt på kedjan, inte ens på brorsans cykelkedja enligt honom så jag får gnugga mycket med borste som tidigare. Om det är något som sitter hårt så är det insekter. Går inte bort med bilschampo och svamp!
Körde 5-56 över ram och motor och den vart finfin. Testade även silikonspray men den svarta plasten blev lite flammig vilket nog beror på att den är aningen sliten (matt) på dom områdena. Att den skiner är väl ändå lite trevligt men det spelar ingen större roll. Först och främst fastnar inte skiten då plasten blir halare än snor
Va?
Jag köpte precis glitterspray till hojen. Tror tjejerna gillar det!
silikonspray och/eller vanlig multispray gör under efteråt. ger en skyddande hinna som underlättar något fruktansvärt vid nästa tvätt. luktar gött gör det oxå.
Körde 5-56 över ram och motor och den vart finfin. Testade även silikonspray men den svarta plasten blev lite flammig vilket nog beror på att den är aningen sliten (matt) på dom områdena. Att den skiner är väl ändå lite trevligt men det spelar ingen större roll. Först och främst fastnar inte skiten då plasten blir halare än snor

en motard skall inte glänsa.
Va?
Jag köpte precis glitterspray till hojen. Tror tjejerna gillar det!
Last edited: