Gruztager
snabbare än min egen skugga
När kommer tvätta hoj tråden upp? Jag blir trött bara jag ser min sk mc. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Annars har ju statoil öppet dygnet runt och i deras tvätt kan du sitta kvar på hojen oxå =)
Jag blir trött bara jag ser min sk mc.![]()
Det hade jag med blivit om jag hade haft en retta.....![]()
Jag vill också ha min hoj tvättat av tjejer (egentligen vill jag bara se tjejer i små bikinis smeka min hoj)![]()
tur för dig att jag släpat på 1½ ton sten.. för jag kommer inte på nån bra line tillbaka.. ska fundera ett par veckor på en kontring.![]()
gillar du tjejer? trodde jag inte eftersom du alltid klämmer på mig när vi rullar runt i gräset..
Jag vill också ha min hoj tvättat av tjejer (egentligen vill jag bara se tjejer i små bikinis smeka min hoj)![]()
Hellre små tjejer i bikinis än tjejer i små bikinis.. Då kan de ju se ut hur fan som helst. Finns mkt mört i havet vettu![]()
![]()
Är du allvarlig!?
Du vill hellre se småflickor i bikinis än schysta tjejer i legal ålder i lite mindre bikinis som täcker lite mindre hud!?![]()
![]()
Små, inte unga..
Fitness-snygga 22-åringar skulle kunna få smeka min kuse över ryggen hellre än en 36-årig 2-barnsmorsa med bristningar och för liten bikini.
Men du har rätt till din åsikt![]()
Hmm, ok, jag tror nog att jag förstår vad du menar.
Varför bara 22-åringar!? Jag känner en tjej på 36, tro det eller ej men jag känner faktiskt tjejer också, som har en kropp du troligtvis inte skulle säga nej till att få se i en tight liten bikini. När jag tänker efter känner jag faktiskt till och med äldre tjejer som du nog inte skulle tacka nej till. Kom ihåg det att tjejer kan mogna väldigt fint dem också. Inte alltid den där lilla flicksnärtan på 22 år som är den med hetast kropp.
Det finns (fanns) 35-åriga köttbitar jag inte sa nej till när jag var 25 heller. Men bilden av skummiga svampar i händerna på 3 22-åringar med bimbolook och taskigt självförtroende så de går med på vad som helst om man säger att de är smarta och kan göra vad de vill i livet slår det ändå.
Även om det bara är kul i en kvart. För en så lång relation att man skulle hinna lära sig namnet skulle jag också föredra nån som kan betraktas helst både vuxen och intelligent. Men det var väl inte vad som var på förslag eller?
Dessutom är jag semi-gift, så det är bara dagdrömmeri från min iaf.
tur för dig att jag släpat på 1½ ton sten.. för jag kommer inte på nån bra line tillbaka.. ska fundera ett par veckor på en kontring.
gillar du tjejer? trodde jag inte eftersom du alltid klämmer på mig när vi rullar runt i gräset..
Fan klämmer han på dig också![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär