Tuvisbilder 2010-05-29

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Tja!

Efter moget övervägande så drog jag ut till Tuvängen idag och fotade lite. Naturligtvis timeade jag mitt i tidernas skur :gnissla Men några bilder blev det iaf!

Här är några teasers, resten ligger på www.hoztic.se :)

IMG_0661.jpg

IMG_0580.jpg

IMG_0614.jpg

fina bilder, jag fastnade på en :tummenupp jag var en av de få i blå grupp som fastnade på bild.

Tjosan..Då måste vi åkt om varandra. Jag åkte därifrån vid 11-rycket.

Jag har haft körkort sedan 1983 (strax innan elden upptäcktes) , och är fortfarande galet åksugen :)
Nu sitter jag här och ångrar bittert att jag tog ett glas vin....

schyssta blöta bilder =) heh den gröna västen matcha ju iaf hojen :P

Jasså du dök upp i alla fall Hoztic, själv var jag där vid 9 tiden och blev uppraggad för körning:), kände mig sugen för det var upptorkande men bestämde mig att avvakta ett pass i alla fall. Självklart började det regna igen..:mad:......Gav upp och sedan några kilometer söderut på vägen hem var det strålande sol och nästan torra vägar:huvet. Var där senare på eftermiddagen för jag och mina grabbar var tvugna att hitta på något roligt för hemma var det tjejmiddag, jag kände ett konstigt tvång att kolla om det var någon kart uthyrning och det var det:D. Jäkligt skojigt att få köra lite, även fast det var 4 hjul, tidtagning körde de med oxå :banana undrar vad det är för tid med hojen?

Last edited:
schyssta blöta bilder =) heh den gröna västen matcha ju iaf hojen :P
Tackar! :) Ja, du hade en av dom bättre färgmatchningarna igår :)

Jasså du dök upp i alla fall Hoztic, själv var jag där vid 9 tiden och blev uppraggad för körning:), kände mig sugen för det var upptorkande men bestämde mig att avvakta ett pass i alla fall. Självklart började det regna igen..:mad:......Gav upp och sedan några kilometer söderut på vägen hem var det strålande sol och nästan torra vägar:huvet. Var där senare på eftermiddagen för jag och mina grabbar var tvugna att hitta på något roligt för hemma var det tjejmiddag, jag kände ett konstigt tvång att kolla om det var någon kart uthyrning och det var det:D. Jäkligt skojigt att få köra lite, även fast det var 4 hjul, tidtagning körde de med oxå :banana undrar vad det är för tid med hojen?
Japp! Sent omsider... :rolleyes: Jag gymmade på morgonen, och varannan gång jag tittade ut sken solen å varannan spöregnade de. Men efter att ha suttit på kontoret å kollat vädret så skulle det ju vara uppehåll i Södertälje så jag drog. Jo tjena :huvet Eller jo, det var det, varannan kvart eller så... Jag som trodde att du var bojad vid båten, den här helgen också? :tungan

Imponerande att ni åkte fast de regnade. Själv somnade jag om.

Ja med facit i handen så var det nog en klok ide (att somna om), men faktum är att jag lärde mig otroligt mycket på körningen idag, jag lyckades häva ett ordentligt bakhjulssläpp med en hand på styret. SMC instruktören Hasse lärde mig en hel del om hur man ska köra i regn :Bugar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti