tuvis 2009-07-11 bilder

Tack för fina bilder! En fin summering av en trevlig förmiddag.

Jag vill också passa på att tacka gänget som gjorde det möjligt, funktionärer och instruktörer. Utan era insatser hade vi bara haft gatan att tillgå för våra övningar.
Fortsätt det goda arbetet!

090711- vurpa!

var det någon som fick bilder på den? lägg gärna upp isf :tummenupp

"ni som körde i lördags märkte såklart att det blev en vurpa, och den stod jag för :huvet jag fick en fotledsfraktur och opererades på södertälje sjukhus direkt. fick en metallplatta och 5 skruvar, så nu blir det gips i 8v. typiskt eftersom det kändes så kul att köra och det var förstå gången, nytaget körkort. men men, jag återkommer när foten är läkt! trevlig sommar! //maria"

"ni som körde i lördags märkte såklart att det blev en vurpa, och den stod jag för :huvet jag fick en fotledsfraktur och opererades på södertälje sjukhus direkt. fick en metallplatta och 5 skruvar, så nu blir det gips i 8v. typiskt eftersom det kändes så kul att köra och det var förstå gången, nytaget körkort. men men, jag återkommer när foten är läkt! trevlig sommar! //maria"

sorry dom bilderna som ligger upp fins och några till men inte på vurpan. stog och hade samtal uppe vid grillen när det hände.

Men vilken start på bankörningen då! Tur att det inte blev värre i alla fall. Lycka till med körningen när foten är ok igen!!

/HAnna

Men vilken start på bankörningen då! Tur att det inte blev värre i alla fall. Lycka till med körningen när foten är ok igen!!

/HAnna

tack, ja jag får vara glad över att det bara var foten. jag kommer igen i höst och hoppas på att vintervädret håller sig borta lääänge ;)

tack, ja jag får vara glad över att det bara var foten. jag kommer igen i höst och hoppas på att vintervädret håller sig borta lääänge ;)

Ajaj, tråkigt men kul att du satsar på comeback snart! Krya på dig!

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back