Tuvängen060729 Bilder

Thure skrev:
2338195 Här ligger lite bilder från tuvängen jag tog efter jag kört omkull i regnet och böjt handtaget... :rolleyes:

Dock bara orange grupp tror jag kanske någon mer bild.

Om någon har handtag till en zx6r så pma mig... dvs den där aluröret bromsen är monterad på. Styrhalva eller va heter de?

Ajuste länken också :tungan

http://forum.festguiden.com/pics/gallery.php?page=0&sort=&perPage=&album=tuvangen060729

Kom igen nu alla, vi har sök genom alla butiker i sthlm och hittar inget, är i nöd av ett sånt handtag nu...gärna till imorgon om nån har ett ;)

hjälp en kill ei nöd ;)

Thure skrev:
2338195 Här ligger lite bilder från tuvängen jag tog efter jag kört omkull i regnet och böjt handtaget... :rolleyes:

Dock bara orange grupp tror jag kanske någon mer bild.

Om någon har handtag till en zx6r så pma mig... dvs den där aluröret bromsen är monterad på. Styrhalva eller va heter de?

Ajuste länken också :tungan

http://forum.festguiden.com/pics/gallery.php?page=0&sort=&perPage=&album=tuvangen060729

Tack kompis.

Kul med bilder, tråkigt med vurpor. Jag tycker att det var ett positivt lyft för hojen, ser bättre ut med två skrapade sidor, bättre jämnvikt helt enkelt:tummenupp

0x2142 skrev:
2338259 Tack kompis.

Kul med bilder, tråkigt med vurpor. Jag tycker att det var ett positivt lyft för hojen, ser bättre ut med två skrapade sidor, bättre jämnvikt helt enkelt:tummenupp

:fatta!

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...