Tuvängen imorgon

Taz skrev:
Å så skyllde han på att det var blött också... :va

//D

You sexy....Grrrr :tuttar ;)

Tackar för en super dag och för all hjälp med lagningen av motorkåpan... trodde det var kört med hojen när det hände (andra varvet på första omgången). Men vilka klippor man har omkring sig.... med vissa undantag (sexy..) ;) Fixade kåpan så att jag tom kunde köra två omgångar. Underbart!!! Fungerade hela vägen hem också :yoparty

Tackar Joppe för riktigt juste'a vägar på vägen hem! Riktigt roligt fast man var trött som tusan.

Ciao :)

Tack alla för en bra dag, trotts att det va lite bistert i morse, värmen komm ju med kurvorna.

Tack Joppe för vägarna hem det gör nog att smilet :) sitter i en bra bit in på sen hösten

Tack alla än en gång

Tellan skrev:
Tack alla för en bra dag, trotts att det va lite bistert i morse, värmen komm ju med kurvorna.

Tack Joppe för vägarna hem det gör nog att smilet :) sitter i en bra bit in på sen hösten

Tack alla än en gång

Tackar gubben för filmningen! Det vart riktigt bra :tummenupp Stackarn fick stå och snurra i 15 minuter :Bugar

Ha de' gott så hörs vi
:) J

n'Lasse skrev:
Hur känns ryggen då?

Ryggen känns ok nu. Men tror att jag klippt ett revben, måste nog sticka upp och kolla i kväll. Hugger till när man tar i lite... O lite öm i axeln annrs är det lugnt. Tackar :)

URRJocke skrev:
Ryggen känns ok nu. Men tror att jag klippt ett revben, måste nog sticka upp och kolla i kväll. Hugger till när man tar i lite... O lite öm i axeln annrs är det lugnt. Tackar :)

Hade du klippt ett revben så skulle du nog känna mer än att det hugger till lite när du tar i... men att åka och kolla sig är ingen dum idé.

//D

Det är därför man inte ska köra när det är kallt, blött och jävligt. Det blir åkning nästa år också. Hoj åker man när det är varmt, skönt och soligt.

Taz skrev:
Hade du klippt ett revben så skulle du nog känna mer än att det hugger till lite när du tar i... men att åka och kolla sig är ingen dum idé.

//D

Alltså spricka... skulle jag tro.

WestW skrev:
Det är därför man inte ska köra när det är kallt, blött och jävligt. Det blir åkning nästa år också. Hoj åker man när det är varmt, skönt och soligt.

Så få dagar i sverige som är så bara... det var bara i början som det var halt. Sen var det lugnt :yoparty

WestW skrev:

Äh, har man inte åkt när det är blött och kallt och jävligt, då uppskattar man inte det soliga, varma, fina lika mycket, tror jag... :tungan . Så det är klart att man ska frysa lite. Här hoppar inga halta cocktailåkare... :hoppa Sen när det blir lite för kallt och det är lite för mycket is på vägen, då kan man alltid ställa bort och ta sig en Värmlandsgrogg!!! :fyllisar

//D

Taz skrev:
Äh, har man inte åkt när det är blött och kallt och jävligt, då uppskattar man inte det soliga, varma, fina lika mycket, tror jag... :tungan . Så det är klart att man ska frysa lite. Här hoppar inga halta cocktailåkare... :hoppa Sen när det blir lite för kallt och det är lite för mycket is på vägen, då kan man alltid ställa bort och ta sig en Värmlandsgrogg!!! :fyllisar

//D

de ska el a e rikte man klare av :lol

URRJocke skrev:
"De" som i inte jag menar du :7peta

Mjae, de e ju liasom så här att större grabbs än du (Affe_R1 skulle jag kunna ha skrivit här men det gör jag inte) har fallit för Värmlandsgroggens charmanta smak och styrka... men vi får väl testa.

Utlyser härmed ett officiellt URRJockeVärmlandsgroggtest. Vi behöver naturligtvis några frivilliga som först måste provsmaka att det är rätt kvalisort, sen så får Jocke testa om han står pall. Ok??? :banana

//D

Taz skrev:
Utlyser härmed ett officiellt URRJockeVärmlandsgroggtest. Vi behöver naturligtvis några frivilliga som först måste provsmaka att det är rätt kvalisort, sen så får Jocke testa om han står pall. Ok??? :banana

//D

Säg tid och plats och jag anmäler mig som frivillig :D

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna