Tuvängen 19-06-2010

Micke65

Rrrrr
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Yamaha mt-10Sp
En Film från pass 2 i röd grupp ca 10min [YOUTUBE-ID]c4PMmycVGcc[/YOUTUBE-ID]
Dock i low quality , Hd kommer senare :Bugar

Last edited:
Jag filmade också röd grupp, men har så kass bandbredd hemma så jag lägger inte upp filmerna förrän efter helgen.

[YOUTUBE-ID]7yAItPtaNgg[/YOUTUBE-ID]

Bättre kvalite` vet dock inte varför det blir en ljus fläck på mitten ..

ÄR bilden suddig så bearbetas den fortfarande ..

Last edited:
Film från tredje passet, lekte lite i videoredigeringen då jag hade en kamera framåt och en kamera som filmade bakåt på mig. Tyvärr blev det dåligt synkat, får lära mig det här bättre...

[YOUTUBE-ID]<object width="1300" height="765"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GM-Ff3WGuas&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00&hd=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GM-Ff3WGuas&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00&hd=1&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="1300" height="765"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Stort tack till er som har filmat! Verkligen nyttigt att se sig själv. Hmmm, har en del att jobba med....ungefär som jag misstänkte, broms och gaskontroll tror jag att jag ska lägga fokus på i sommar.

Nice . Men va det verkligen 3 passet.. jag hade för mig att jag va framför dig då eller va det 4 passet minnet är inte va det engång va :)

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!