Tuvängen 11/7

Tack till instruktörer och Daltons!!! Superbra dag.:bow

Jag lovar att inte försöka göra allt samtidigt nästa gång, en sak i taget räcker. Och hålla fotpinnarna från asfalten:) Måste nog stretcha mycket mer så min lekamen klarar mer förflyttning på hojen utan att protestera :crash

Nu är det maltdryck i massor som hägrar, ses i augusti! :öl

Kanondag!, äntligen så fick man vara glad över att vädergubbarna spår vädret fel ibland.

Tack för idag!! Jätteroligt o fint väder dessutom!

/Hanna

Visst talade vi löst om en "fotokassa" i fjol? Dvs att vi som kör/blir fotade skulle skramla några spänn per skalle till fotograferna som tack. Eller iaf så att de skulle kunna köra på vår bekostnad. Skulle ju inte bli så blodig utgift för oss som kör, drygt en tia per skalle... Det är ju kalas att de finns där.

Jag är villig att bidra iaf! Mitt förslag är att det sätts upp en kassa avsedd för dem vid inskrivningen.

/SwePace, linslus

Visst talade vi löst om en "fotokassa" i fjol? Dvs att vi som kör/blir fotade skulle skramla några spänn per skalle till fotograferna som tack. Eller iaf så att de skulle kunna köra på vår bekostnad. Skulle ju inte bli så blodig utgift för oss som kör, drygt en tia per skalle... Det är ju kalas att de finns där.

Jag är villig att bidra iaf! Mitt förslag är att det sätts upp en kassa avsedd för dem vid inskrivningen.

/SwePace, linslus

Jättebra idé tycker jag.

Fotofolket gör ett strålande jobb både i att marknadsföra Tuvis och att deltagarna kan se sina körställningar och utvecklas med hjälp av bilden.

Jag tar med ideén till Tuvisgruppen

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...