sportbike
Guest
Det där ser ju lovande ut iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Här kommer lite flera bilder från tuvängen 090711. Kvaliten är inte den bästa då objektivet inte är så bra. Det är första gången jag fotar så ni får hålla till godo med det som blev. Är det någon bild som du inte vill ska ligga uppe så skicka mig ett PM så tar jag bort det fotot.
Mickis
https://sparasmart.comhem.se/user/share.aspx?id=6412c75e-d967-4a14-8de0-7ce0e203d14c

jag fick en fotledsfraktur och opererades på södertälje sjukhus direkt. fick en metallplatta och 5 skruvar, så nu blir det gips i 8v. typiskt eftersom det kändes så kul att köra och det var förstå gången, nytaget körkort. men men, jag återkommer när foten är läkt! trevlig sommar! //maria"En fråga, gillar du färgen blå och siffror mellan 56-59?![]()

Jag fick en bara en bild på dig som vurpade.
http://henrol.se/image.php?o=Tuvis_090711/IMG_5030.jpg
Inte så bra, men det är allt jag har tyvärr.
Jag var även den som rullade in din hoj i depån, i skinnställ. Det var varmt! =)
Chrusty, hoppas att allt blir så bra med foten! Blir till att ligga på soffan och äta praliner ett tag, eller?
Din vurpa var det värsta som hänt på Tuvängen, tror jag. Om man räknar personskador, iaf. Egon och plast har fått betydligt allvarligare törnar.
Ta en tårta så länge!
![]()
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller