Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok .. har inte rensat så hårt eftersom målet med dagens plåtande var att alla skulle få minst en hyffsad bild på sig själv på banan.
Det kommer en komplettering när jag gått igenom resten och det finns en del slask jag kan kolla i om du inte hittar dig själv bland bilderna.
Bilderna hittar ni i GALLERIET!
Slänger in 2 till här bara för att![]()
Kul att de uppskattas .. håller på med resterande just nu.
Och vad är resterande då ? .. lite andra vinklar .. här är några editerade varianter av vad som komma skall.
De som ligger i galleriet är oredigerade för den som inte hajjat det redan![]()
Aahh, there's more?! TrevligtDet ser lovande ut!

Vad fan har du som hänger och dinglar där!![]()

Dinglar? Det är ju jag som dinglar i skylten. Eller tänkte du på nåt annat?![]()
jag får nog inte upp mina tuvisbilder idag ,,jag sliter mitt lilla hår med Bultenbilderna istället,,,,fasiken ,,ska aldrig mer ta så många bilder,,,,

Ahhhh, helt underbara bilder!!! Synd att det är slut för säsongen. Tack alla för en härlig avslutning!
(duccen i grön grupp med reflexmärken på toppkåpan ) men måste det finnas 38-tusen foton på honom o bara 3 på mig.
Det här var första året med hoj för min del och jag är överraskad över den fantastiska stämningen och kompisandan i dessa sammanhang. Som ny blir man genast omhändertagen o välkomnad i gänget. Kände mig som hemma redan första gången, fantastiskt!! Tack för alla nya bekantskaper o härliga vänner! Det är ju lika roligt att gå runt o snacka med alla som att köra själv.Under årets dystra månader skall jag ta mig en ordentlig funderare på om det bli en ny kompis till nästa år eller om lilla monstret får hänga med ett tag till. Känns hårt att sälja sin lilla kompis.
Vi ses nästa år!
många kramar, Hanna *The moose hunter*
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |