Tusenbröder!

FireRacer

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Fireblade 97:a
Hallå alla fartdårar!
Sålde min hoj i höstas och behöver något att tröstas med då jag ej komer köpa någon hoj till vår=(
Är stor fan till serien "Tusenbröder" som numera har kommit med tredje delen som film. Min fråga, är det någon här inne som möjligen har den nerladdad?
Har sett den, men vill så gärna ha den i min burk, men hittar inte den någonstans. Har du den och skulle du kunna tänka dig skicka via msn, så kan jag tänka mig betala några kronor för besväret.

tack på förhand!
mvh Mr FireRacer från tullinge

FireRacer skrev:
Hallå alla fartdårar!
Sålde min hoj i höstas och behöver något att tröstas med då jag ej komer köpa någon hoj till vår=(
Är stor fan till serien "Tusenbröder" som numera har kommit med tredje delen som film. Min fråga, är det någon här inne som möjligen har den nerladdad?
Har sett den, men vill så gärna ha den i min burk, men hittar inte den någonstans. Har du den och skulle du kunna tänka dig skicka via msn, så kan jag tänka mig betala några kronor för besväret.

tack på förhand!
mvh Mr FireRacer från tullinge
Edit: Missförstånd. Jag hade inte vad han letade efter.
Hoppas någon annan kan hjälpa istället.

Last edited:
Blir nog j*vligt svårt att få tag i den innan den släpps på dvd.
Amerikanska filmer är ju skitenkelt att få tag på när de är bioaktuella eftersom de oftast släpps mycket tidigare i USA än i Sverige. Vad gäller svenska filmer så är det VÄLDIGT ovanligt med s.k. CAM eller TS/TC versioner. Du får nog vackert vänta tills den kommer på dvd, då kommer den oftast ut på nätet eller helt enkelt CAMa den själv ;)

//paco

e du snäll kna ja cama den med mobilen åt dig...din SNÅLE FAN!!!! :lol

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!