Turkar, åk hem...

Status
Ej öppen för fler svar.
Att du först säger att tessan liknar en turk?
Sen hävdar att det inte var menat som ett skälls ord?

Jag vet inte, men det känns inte som om du bygger broar direkt.

Ja jag tycker det, hade jag tyck att hon såg ut som en Japanare så hade jag väl skrivit det. Ja eftersom hon reagerade så negativt på det.

Lönslöst att försöka bygga broar här vad än man säger o gör så spelar det ingen roll.:confused:

De e ju bara o hoppas på att den ny byggda bron är enkelriktad så alla som förtjänarde åker över inte kommer tillbaka...

Klart det gör! Men demolerar man en bro tidigt får man räkna med att det kommer ta ett bra tag att bygga upp den igen :tummenupp

Smart:tummenupp
Om man börjat bygga o märker att det inte kommer bli av får man väl städa efter sig istället för att lämna kvar lite halvklara ställningar på plats.

_teSSan_ visst är det kul när andra börjar använda dina egna knep i disskutioner? visste att det skulle få tyst på dig.

_teSSan_ visst är det kul när andra börjar använda dina egna knep i disskutioner? visste att det skulle få tyst på dig.
Jaså, grävmaskin. Det var en oväntad twist på det hela.

Nu har jag försökt läsa igenom hela tråden... men det verkar som om ni missat en aspekt i det hela:

Vad fan gör de i EUROPAMÄSTERSKAPET egentligen? Turkiet tillhör ju ASIEN eller???
wiki:
"Kaukasien är en vedertagen gräns mellan Asien och Europa, men det finns skilda uppfattningar kring var den exakta gränsen mellan världsdelarna går. Länderna som ligger i söder omfattas emellertid till största del av det det geografiska Asien, men räknas kulturellt och politiskt till Europa."

Jag visste faktiskt inte att jag har använt mig av några knep, vilka knep menar du då?
Och vilka andra är det som har använt sig av mina (?) knep?

Och nej, du kommer inte få tyst på mig. En sak till du trodde att du visste men som visade sig va fel.

Jag visste faktiskt inte att jag har använt mig av några knep, vilka knep menar du då?
Och vilka andra är det som har använt sig av mina (?) knep?

Och nej, du kommer inte få tyst på mig. En sak till du trodde att du visste men som visade sig va fel.

Vet inte trodde du skulle avslöja det för mig.

Fint, hur känns livet nu när du är den enda "turken" i omårdet?

Vet inte trodde du skulle avslöja det för mig.

Fint, hur känns livet nu när du är den enda "turken" i omårdet?

Vad får dig att tro att mitt liv skulle kännas annorlunda för att jag vet vad du tycker att jag ser ut som? Jag är ledsen att behöva berätta det för dig, men ingenting du säger eller gör känns så viktigt för mig så det skulle förändra min livssyn.:pannkyss

Då har du inte läst mycket, kolla bara inlägg #70 i denna tråd.

"Tänk om vi inte tycker om Iranier, Irakier, Turkar och allt annat skit här finns då?
Värre folkslag finns inte, luktar krydda, skriker och "firar" på väldigt underligga sätt.
Nu när jag ändå är i gång, gick du i skolan?
Du verkar inte stava alltför bra? Var du kanske en sån där tuffing som inte brydde dig om ett skit? Som alla andra utlänningar jag fått träffa genom skolan?"

Jo jag missade det. Hursomhaver blir inte två fel ett rätt! :huvet

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...