Det kanske finns en tanke bakom mitt nick, som jag haft på sporthoj.com sedan jag reggade mig för 5 år sedan?
Mognadsgraden på dina inlägg fortsätter att vara sällsynt låg. Du klarar inte av att ge ett enda vettigt svar eller argument (i en diskussion för man fram sina ARGUMENT, annars är det ingen diskussion), utan måste alltid hitta något personligt att klanka på eller förolämpa, nu senast var det mitt nick. Det beror troligen helt enkelt på att du inte KAN föra en vettig diskussion.
Ja, jag har läst exakt alla inlägg i den här tråden - inklusive de från Markus - vad nu det har med saken att göra.
herregud man drar ett skämt och du blåser upp rejält, jag bad inte om en förklaring varför du gett dig själv det nicket.. det var ett litet skämt varför kan inte du bara släppa det? när någon skämtar om något litet med dig blir du alltid så här?
ja verkligen vi har sett folk framföra sina åsikter på olika sätt i denna tråd bland annat genom att skriva Sieg heil m.m.. tycker mognadsgraden på tråden är i sig väldigt låg och inte just enstaka skrivare..
Jag kallade inte dig idiot, jag berättade att jag tycker att du är en.
Det är en jävla skillnad.
ja men jag skrev: du är en idiot i mina ögon = jag tycker du är en idiot.
är det inte samma sak ?
Last edited: