Turkar, åk hem...

Status
Ej öppen för fler svar.
Det kanske finns en tanke bakom mitt nick, som jag haft på sporthoj.com sedan jag reggade mig för 5 år sedan?

Mognadsgraden på dina inlägg fortsätter att vara sällsynt låg. Du klarar inte av att ge ett enda vettigt svar eller argument (i en diskussion för man fram sina ARGUMENT, annars är det ingen diskussion), utan måste alltid hitta något personligt att klanka på eller förolämpa, nu senast var det mitt nick. Det beror troligen helt enkelt på att du inte KAN föra en vettig diskussion.

Ja, jag har läst exakt alla inlägg i den här tråden - inklusive de från Markus - vad nu det har med saken att göra.

herregud man drar ett skämt och du blåser upp rejält, jag bad inte om en förklaring varför du gett dig själv det nicket.. det var ett litet skämt varför kan inte du bara släppa det? när någon skämtar om något litet med dig blir du alltid så här?

ja verkligen vi har sett folk framföra sina åsikter på olika sätt i denna tråd bland annat genom att skriva Sieg heil m.m.. tycker mognadsgraden på tråden är i sig väldigt låg och inte just enstaka skrivare..

Jag kallade inte dig idiot, jag berättade att jag tycker att du är en.
Det är en jävla skillnad.

ja men jag skrev: du är en idiot i mina ögon = jag tycker du är en idiot.
är det inte samma sak ?

Last edited:
herregud man drar ett skämt och du blåser upp rejält, jag bad inte om en förklaring varför du gett dig själv det nicket.. det var ett litet skämt varför kan inte du bara släppa det? när någon skämtar om något litet med dig blir du alltid så här?

ja verkligen vi har sett folk framföra sina åsikter på olika sätt i denna tråd bland annat genom att skriva Sieg heil m.m.. tycker mognadsgraden på tråden är i sig väldigt låg och inte just enstaka skrivare..

Jag gav ingen förklaring. Jag konstaterade krasst att du kände ett starkt behov av att kritisera mitt val av nick med kommentaren "barnsligt" eftersom du inte kunde hitta något bättre att säga. Släppa det? Du kommer med en fånig kommentar som jag besvarar och så tycker du att jag inte kan "släppa det"?

"när någon skämtar om något litet med dig blir du alltid så här?" Och det vet du efter att ha varit reggad i 3 månader? Låt se....reggad 3 månader. Ingen hoj, "får se". www.moppenet.com verkar vara ett ställe för dig :tummenupp

edit: Ah, ser nu att du just ändrat din profil till att innehålla "hoj:unik" istället för "får se" eller vad det var du hade innan, minns inte till 100%.

Last edited:
Jag gav ingen förklaring. Jag konstaterade krasst att du kände ett starkt behov av att kritisera mitt val av nick med kommentaren "barnsligt" eftersom du inte kunde hitta något bättre att säga. Släppa det? Du kommer med en fånig kommentar som jag besvarar och så tycker du att jag inte kan "släppa det"?

"när någon skämtar om något litet med dig blir du alltid så här?" Och det vet du efter att ha varit reggad i 3 månader? Låt se....reggad 3 månader. Ingen hoj, "får se". www.moppenet.com verkar vara ett ställe för dig :tummenupp

nej jag kritisera inte ditt nick.. drog bara ett liten skämt. men tydligen så uppfatta du inte det.
ne jag märker att du inte kan släppa saker och ting, det visar verkligen hur mogen du är som person

Hobby: Sex, poker, sex, MC, sex, datorer. Nämnde jag sex? passar inte en mogen 37 åring tycker jag.. men det är vad jag tycker och inte ni..

har inte uppdaterat min profil på länge sorry hade ingen hoj i mars när jag regga mig här tyvärr..

ja men jag skrev: du är en idiot i mina ögon = jag tycker du är en idiot.
är det inte samma sak ?

Du skrev: Reta inte upp mig idiot = du kallade mig idiot.
Nej, det är inte samma sak.

Jag ser ingen anledning att argumentera mer med nån som inte förstår sig på hur ett disskusionsforum fungerar, så jag lägger ner mina försök. Det är som att slå huvudet i en vägg. Vilket du troligtvis har gjort både en och 20 gånger. Bara att inse att vi tack och lov har olika sätt att se på livet.

Du skrev: Reta inte upp mig idiot = du kallade mig idiot.
Nej, det är inte samma sak.

Jag ser ingen anledning att argumentera mer med nån som inte förstår sig på hur ett disskusionsforum fungerar, så jag lägger ner mina försök. Det är som att slå huvudet i en vägg. Vilket du troligtvis har gjort både en och 20 gånger. Bara att inse att vi tack och lov har olika sätt att se på livet.

ja jag kallade dig för idiot för att jag tycker det, precis på samma sätt som du gör om mig.. hur ska jag förklara detta för dig?

ne jag märker att du inte kan släppa saker och ting,

Tala gärna om för mig hur du kan utläsa detta efter två inlägg i en tråd som handlar om störiga fotbollsfans nattetid. Beror det på att jag besvarade din barnsliga kommentar?

Tala gärna om för mig hur du kan utläsa detta efter två inlägg i en tråd som handlar om störiga fotbollsfans nattetid. Beror det på att jag besvarade din barnsliga kommentar?

ja det är intrycket du har gett mig och troligtvis folket som läst dessa 2 inlägg för första gången från dig..

räcker det som svar på din fråga?

Du anstränger dig verkligen, men jag orkar inte bry mig helt enkelt.
Är du häftig nog att ta detta med mig när du ser mig på nån körning tycker jag det är värt att disskutera, annars får du fortsätta vara internetwangster. Och nej jag hotar eller utmanar inte dig på nåt sätt med stryk eller liknande utan är trött på internetwangsters. Står man för en vis sak så pass mycket så ska man väl våga disskutera det in real.

Är det häftigt att diskutera? Kan jag inte tro du tycker för du kan ju inte ens perestera en endaste åsikt, förutom det där med somalierna då.
Jag vet inte vad det är för sak jag ska stå för heller, att du är rasist? Det får väl du stå för så står jag för mina åsikter?

Men du har rätt i att det här leder ingen vart, inte så länge du inte berättar vad somalierna gjort mot dig som får dig att hata dem så mycket. :lol

Asså, den här tråden är spännande eftersom:

Det här inlägget är gömt därför att _teSSan_ är på din ignoreralista.

Kan någon sätta ihop ett referat om vilka fraktioner som strider och var tEzZy ingår?

Asså, den här tråden är spännande eftersom:

Det här inlägget är gömt därför att _teSSan_ är på din ignoreralista.

Kan någon sätta ihop ett referat om vilka fraktioner som strider och var tEzZy ingår?

ja det vart lite tjaffs mellan mig och henne bland annat. hade varit roligare ifall det inte hänt men tyvärr så går inte alla människor ihop.

Referat

Tezzy, du är dum!

Eniyan, du är dummare!

Tezzy, du är dummare än dumast!

Eniyan, du är dummare än dum dumast!

etc.

Jag är inte emot glädje bara för att jag inte tycker att två timmars tut är särskilt attraktivt runt midnatt.

Två timmar? I ditt första inlägg står det ju en halvtimme :gnissla

Last edited:
Det hade varit snällt om nån ville hälsa Markus och tacka honom för att han inte har tagit bort mig från den där listan. :)

Det var ju snällt av dig också att skriva det inlägget bara för att berätta för mig att jag är på den säkra sidan fortfarande. För det har ju knappast varit för att du faktiskt undrade vad jag har skrivit, för det första vill du ju tack och lov inte läsa mina inlägg, och för det andra är (förmodligen) alla mina inlägg i denna tråden citerade av en eller annan, och alltså fullt läsbara även för dig Markus.

Än en gång, tack! Ta aldrig bort mig! :pannkyss

Du måste inte argumentera, men du måste inte bete dig som ett dagisbarn och kalla mig idiot heller. Jag tycker att du är en av de största idioterna som har skrivit på det här forumet, men det betyder inte att jag sätter mig i sandlådan brevid dig.

Och nej, jag lär förmodligen inte bli väckt av några turkar, jag bosatte mig i ett turk-fritt område. Inte på grund av att här inte fanns några, men nu är jag glad för att det inte finns, jag gillar min nattsömn.

Shit alltså... Har varit på din sida hela vägen, men vid det uttalandet bet du dig nog i skäggbiffen. Vicket djupdyk. Inte nog med att du sänkte dig till nivån som ytterligare en belackare, men nu blev du plötsligt en bigott också.

Bullysmiles inlagg framstar ju asbra/smart och bah :thumbup jamfort med ejnars inalgg!
Fortfarande en hysteriskt kul trad!:tummenupp :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...