Turkar, åk hem...

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag är svensk, men en svensk kan väl säga ifrån andra svenskar när de säger nåt som ogillas?

absolut men sen verkar det ju ogillas från vissa fronter när svenskar säger åt andra att det ogillas när det tutas om nätterna för fotbollens skull.. rätta mej om jag har fel..

Malmö är en härlig stad, en smältdegel av all världens kulturer. Problemet med "oskyldig fotbollsglädje" är att alla alltid har anledning att vara glada här. Först vann turkarna en match, tut tut. Sen vann visst ryssarna en match någon dag senare, tut tut. Sen är det svensk student, tut tut, finskt nyår, tut tut, Yom Kippur, tut tut.

Om alla i den här staden skulle tuta när de var lyckliga skulle det tutas jämt. Så resonemanget "låt dem visa sin glädje med lite härligt tutande" måste ju antingen betyda att man tycker att det är okej med konstant tutande, eller kanske att bara Turkar skall få tuta efter en fotbollsmatch eftersom de är så härligt osvenska.

Jag är inte emot glädje bara för att jag inte tycker att två timmars tut är särskilt attraktivt runt midnatt.

Man läser ganska lätt mellan raderna.
Nej det gör inte dig till nån rasist men inte heller förtjänade dessa människor som tutade att få höra allt detta skit som skrivits i denna tråd.

Jag tar inte åt mig, är inte en sån som sticker under stolen så fort nån säger nåt illa om nån/några som inte förtjänade det. Tycker bara folk gick lite hårt till mot dessa lyckliga fotbolls fantaster.

Jag är svensk, men en svensk kan väl säga ifrån andra svenskar när de säger nåt som ogillas?

Läs inte mellan mina rader. Det jag vill ha sagt skriver jag på raderna. Allt jag vill ha sagt.

Din fantasi och vad du tror att jag egentligen menar men inte skriver har ingenting med mina åsikter att göra.

Naturligtvis får du säga till om du inte gillar det jag skriver, men kom inte med en massa dravel om att jag sysslar med påhopp, rasism och att sparka på folk som ligger.

Jag är inte emot glädje bara för att jag inte tycker att två timmars tut är särskilt attraktivt runt midnatt.

Men alla tycker ju att olika saker är roligt... :D

Last edited:
Jag skulle gärna vilja veta vem i denna tråden du tycker att jag slickar röven på?

Och hade jag varit en ynkryggad fjolla så hade jag väl knappast skrivit det jag har gjort i denna tråden, eller hur? Då hade jag snarare hållit mig till neutrala trådar som handlar om xbox360 eller att impulsköpa bilar. Eventuellt hade jag varit i denna tråden, men anklagat alla som inte slickar röv på icke-infödda-ariska personer för rasister.

Nästa gång, va snäll och tänk istället för att låta fingrarna vandra iväg för sig själv över tangentbordet.

du verkar känna dig träffad.. ifall du inte gjorde det skulle du inte frågat mig det.. så "Nästa gång, va snäll och tänk istället för att låta fingrarna vandra iväg för sig själv över tangentbordet" right back to u.. :)..

reta inte upp mig idiot för jag är inte här för att tjaffsa..

måste ju säga att du inger ett helt annat intryck.

sorry ifall du missförstått det hela.. tycker bara att detta har gått över styr.. markus på 29 år enligt hans profil beteer sig som en 5åring, dyrsen kommer in med sina helt meningslösa inlägg lite då och då sen har vi denna tessan som tror hon är någon kulturminister med sina fantastiska inlägg.. just drop it..

kan inte detta bara ta slut så vi kan göra något tillsammans åt problemet.. vi måste isolera dotterns rum enligt mig annars kommer vi få ännu en tråd ifall turkiet vinner över tyskland..

du verkar känna dig träffad.. ifall du inte gjorde det skulle du inte frågat mig det.. så "Nästa gång, va snäll och tänk istället för att låta fingrarna vandra iväg för sig själv över tangentbordet" right back to u.. :)..

reta inte upp mig idiot för jag är inte här för att tjaffsa..

Har inte med att göra om jag känner mig träffad eller inte, det var ju rätt tydligt att jag var en av dem du syftade på.

Men du får lov att känna dig häftig om du vill, jag argumenterar inte med folk som skriver av istället för att skriva själv, eller som kallar folk de aldrig har träffat för idioter istället för att argumentera för sin sak.

Och vad får dig att tro att jag skulle lyda dig? Vem tror du att du är egentligen?

sorry ifall du missförstått det hela.. tycker bara att detta har gått över styr.. markus på 29 år enligt hans profil beteer sig som en 5åring, dyrsen kommer in med sina helt meningslösa inlägg lite då och då sen har vi denna tessan som tror hon är någon kulturminister med sina fantastiska inlägg.. just drop it..

kan inte detta bara ta slut så vi kan göra något tillsammans åt problemet.. vi måste isolera dotterns rum enligt mig annars kommer vi få ännu en tråd ifall turkiet vinner över tyskland..

Jag kan inte förstå hur du vet jag tror att jag är. Kan du inte förklara hur du vet det? Och varför jag skulle va just kulturminister? Kunde jag inte fått va nåt häftigare? Och nej, jag kommer inte släppa det bara för att du tycker att jag ska.

Men det är ju trevligt att höra att mina inlägg är fantastiska. :pannkyss

Last edited:
Har inte med att göra om jag känner mig träffad eller inte, det var ju rätt tydligt att jag var en av dem du syftade på.

Men du får lov att känna dig häftig om du vill, jag argumenterar inte med folk som skriver av istället för att skriva själv, eller som kallar folk de aldrig har träffat för idioter istället för att argumentera för sin sak.

Och vad får dig att tro att jag skulle lyda dig? Vem tror du att du är egentligen?

hahaha.. fy fan vad sur du är.. xD
men lilla du jag vill inte tjaffsa därför jag inte argumenterar.. känns bara onödigt för 95% av inläggen är tunna och tyvärr så kommer de flesta från dig.. så jag har inget att argumentera här..

DRYSEN nu får du fanimig klämma till med något..

Om svennebanan säger att han inte gillar personen svennebanan2 så bryr sig ingen mycket mer än att säga "ok".
Om svennebanan säger att han inte gillar personen TureTurk så anses han vara rasist.

Varför försöker ni (bullysmile+några) ALLTID lägga rasistiska värderingar så fort personen i fråga inte råkar vara ursvensk? Lägg av med den där tramsiga offermentaliteten, fatta att det går att ha åsikter om människor - oavsett ursprung - utan att vara rasist.

Och vad det beträffar, jag tycker precis lika illa om tutande bilar med turkflaggor på, som tutande lastbilar med fulla studenter, framförallt om det sker nattetid när vi vanliga dödliga försöker sova.

Man läser ganska lätt mellan raderna.

Nej, det är precis det du inte gör! Du bevisar det gång på gång och det är fantastiskt kul att läsa hur du väljer att misstolka folk regelmässigt vid precis varje givet tillfälle. Hade du kunnat tolka TS ganska humoristiska inlägg hade du förstått att det är tutandet, oavsett orsak och ursprungsland hos de som utför det och en frustration över ett litet barns sömnbehov, som är den springande punkten. När flickan vant sig, kan hon inte somna utan tutandet och då är det Kuritas som sitter i garaget med pannan i ratten och barnet i passagerarsätet.

Minns när du ville bajsbomba någon polis privata hem, (konfliktlösning signerad bullysmile!).

Är fotbollsfolk ett folk? Om man blir trött på fotbollsfolkets fåniga "glädjeyttringar"/provokationer, är man rasist då?

Är utled på tutande puckon oavsett nationalitet och orsak och jag har inte ens små barn som skall nattas. Tycker det var ett roligt sätt att hantera ett praktiskt och praktiskt taget olösligt problem. Hade ingen aning om vilka som spelade eller att det var match öht, tycker det låter lika illa oavsett.

hahaha.. fy fan vad sur du är.. xD
men lilla du jag vill inte tjaffsa därför jag inte argumenterar.. känns bara onödigt för 95% av inläggen är tunna och tyvärr så kommer de flesta från dig.. så jag har inget att argumentera här..

DRYSEN nu får du fanimig klämma till med något..

Nej, jag är inte sur. Inte det minsta. Att du tror det bevisar ännu mer att du inte vet hur jag är eller hur lite jag bryr mig om vad du tycker eller tror om mig.

Och du har ju uppenbarligen inte några vettiga argument att komma med eftersom du försöker sätta dig över mig genom att kalla mig idiot och Lilla du istället för att framföra dina åsikter. Jag uppskattar diskussioner, inte barnsliga försök att trycka ner folk man inte håller med, så jag tycker att du kan diskutera med andra som tar åt sig av att bli kallade såna saker istället.

Ha ett bra liv, hoppas du också vaknar snart.

Och bara så du slipper skriva det sen, så är jag fortfarande inte sur.

Last edited:
...och sätta in skottsäkra fönster ifall hemvärnet firar 100 år med lite oskyldig skottlossning ute på gatan.

Vi hinner inte fira 100år innan all nerläggning är klar så den ljudbedrövelsen slipper du. :)
Men om en främmande makt tänkt tuta ihjäl folk så...:gnissla

Nej, jag är inte sur. Inte det minsta. Att du tror det bevisar ännu mer att du inte vet hur jag är eller hur lite jag bryr mig om var du tycker eller tror om mig.

Och du har ju uppenbarligen inte några vettiga argument att komma med eftersom du försöker sätta dig över mig genom att kalla mig idiot och Lilla du istället för att framför dina åsikter. Jag uppskattar diskussioner, inte barnsliga försök att trycka ner folk man inte håller med, så jag tycker att du kan diskutera med andra som tar åt sig av att bli kallade såna saker istället.

Ha ett bra liv, hoppas du också vaknar snart.

Och bara så du slipper skriva det sen, så är jag fortfarande inte sur.
förstår inte varför jag måste argumentera.. är det någon regel för att få vara här eller?
ja men du är en idiot i mina ögon och det är du som satt dig själv i den situationen med dina inlägg.. fast se det från den ljusa sidan du är ingen rasist i mina ögon :)

sen skriver du att du inte bryr dig om vad jag tycker och så men ändå får jag en massa svar från dig på mina inlägg.. :/

aja du får också ha ett bra liv, aa kanske vaknar ifall turkarna vinner då.. haha :P

ps: jag tutade som ett as när sverige vann över grekland.. varför fick jag ingen tråd? rasister..

Last edited:
förstår inte varför jag måste argumentera.. är det någon regel för att få vara här eller? :S
ja men du är en idiot i mina ögon och det är du som satt dig själv i den situationen med dina inlägg.. fast se det från den ljusa sidan du är ingen rasist i mina ögon :)

aja du får också ha ett bra liv, aa kanske vaknar ifall turkarna vinner då.. haha :P

ps: jag tutade som ett as när sverige vann över grekland.. varför fick jag ingen tråd? rasister..

Du tycker Markus beter sig som en 5-åring i sina inlägg trots att han är 29. Har du egentligen läst igenom vad du själv skriver, och på vilket sätt du skriver det? Kan inte påstå att jag ser särskilt hög mognadsgrad i dina inlägg.

Du tycker Markus beter sig som en 5-åring i sina inlägg trots att han är 29. Har du egentligen läst igenom vad du själv skriver, och på vilket sätt du skriver det? Kan inte påstå att jag ser särskilt hög mognadsgrad i dina inlägg.

jag kan se en jävligt hög mognadsgrad på ditt nick.. haha det där va barnsligt agree.. var första tanken som kom upp fick mig att skratta lite.. har du läst markus alla inlägg verkligen?

förstår inte varför jag måste argumentera.. är det någon regel för att få vara här eller?

Du måste inte argumentera, men du måste inte bete dig som ett dagisbarn och kalla mig idiot heller. Jag tycker att du är en av de största idioterna som har skrivit på det här forumet, men det betyder inte att jag sätter mig i sandlådan brevid dig.

Och nej, jag lär förmodligen inte bli väckt av några turkar, jag bosatte mig i ett turk-fritt område. Inte på grund av att här inte fanns några, men nu är jag glad för att det inte finns, jag gillar min nattsömn.

Du måste inte argumentera, men du måste inte bete dig som ett dagisbarn och kalla mig idiot heller. Jag tycker att du är en av de största idioterna som har skrivit på det här forumet, men det betyder inte att jag sätter mig i sandlådan brevid dig.

Och nej, jag lär förmodligen inte bli väckt av några turkar, jag bosatte mig i ett turk-fritt område. Inte på grund av att här inte fanns några, men nu är jag glad för att det inte finns, jag gillar min nattsömn.

så jag är ett dagisbarn för att jag kallar dig idiot men nu kallar du mig för samma sak men det gör dig inte till något dagisbarn, tack för utmärkelsen made my day..

"aa kanske vaknar ifall turkarna vinner.." var ironi på det du sa till mig.. inget menat till dig :)

jag kan se en jävligt hög mognadsgrad på ditt nick.. haha det där va barnsligt agree.. var första tanken som kom upp fick mig att skratta lite.. har du läst markus alla inlägg verkligen?

Det kanske finns en tanke bakom mitt nick, som jag haft på sporthoj.com sedan jag reggade mig för 5 år sedan?

Mognadsgraden på dina inlägg fortsätter att vara sällsynt låg. Du klarar inte av att ge ett enda vettigt svar eller argument (i en diskussion för man fram sina ARGUMENT, annars är det ingen diskussion), utan måste alltid hitta något personligt att klanka på eller förolämpa, nu senast var det mitt nick. Det beror troligen helt enkelt på att du inte KAN föra en vettig diskussion.

Ja, jag har läst exakt alla inlägg i den här tråden - inklusive de från Markus - vad nu det har med saken att göra.

så jag är ett dagisbarn för att jag kallar dig idiot men nu kallar du mig för samma sak men det gör dig inte till något dagisbarn, tack för utmärkelsen made my day..

"aa kanske vaknar ifall turkarna vinner.." var ironi på det du sa till mig.. inget menat till dig :)

Jag kallade inte dig idiot, jag berättade att jag tycker att du är en.
Det är en jävla skillnad.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...