Turboträff?

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Om Det skiter sig pga av bantillgång så räcker det för mig att få slanga dit, pilsner på plats, turbosnack, sofflock , och slanga hem dan efter.
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Kolla med dom på storaholm om dom vill låna ut sin bana! Det ligger i Gbg för den som inte vet... Fast vad har jag att säga jag kör ju bara 125a:tungan

Nu har jag fått svar från Storaholm och de hyr inte ut till såna här evenemang. De sysslar med riskutbildning, fortbildning mm. och prestandatest och dragrace eller liknande supportar de inte. Synd. Då letar vi vidare.
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Nu har jag fått svar från Storaholm och de hyr inte ut till såna här evenemang. De sysslar med riskutbildning, fortbildning mm. och prestandatest och dragrace eller liknande supportar de inte. Synd. Då letar vi vidare.
Riskutbildning är väl det vi sysslar med.
"laddar du mer än xx.x så kommer du skotta.."

Eller fortutbildning.
"Så här får du ned all kraft vid rödljusstarter.."
 

blå1

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2010
Ort
E-tuna
Hoj
R1 turbo
Bra om någonnorkar ta tag i detta vorre sköj å snacka lite skit samt tips å trix för mer mos
 

Macko96

Ny medlem
Gick med
4 Nov 2011
Ort
Linköping
Hoj
Husqvarna Te 250 -10, KTM 660 SMC -04
Nu har jag fått svar från Storaholm och de hyr inte ut till såna här evenemang. De sysslar med riskutbildning, fortbildning mm. och prestandatest och dragrace eller liknande supportar de inte. Synd. Då letar vi vidare.

Det var ju synd! Annars så finns Vårgårda flygfält som förslag... om det inte är för långt bort. kanske 6 mil från Gbg
 

Kapten Slow

Addicted
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Åkersberga
Hoj
Honda CBR1000RR-05 Kraschad 09-04-11 :( Trajja Daytona 955i-01 Streetfighter Suzuki Gixxer 1000 08 Triumph Tiger 1968 Hayabusa Turbo 00 Såld
En liten fågel viskade i mitt öra att Landracing.se har som förslag att det ska vara en mc turbo träff i samband med Lunda shootout den 12 Augusti då får man ju även chans att testa sin hoj mot andra detta är ju ej något krav man kan ju nöja sig med att äta korv och snacka laddtryck :)
 

blå1

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2010
Ort
E-tuna
Hoj
R1 turbo
Ligger inte lunda vid uppsala? Skulle va trevligt att få köra lite med, är det 402m?
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
http://www.landracing.se/lundashootout12aug.htm

Det kommer att bli en speciell klass för turbohojar på Lunda shootout den 12:e augusti. Glenn Ocklund från Landracing.se bad mig styra upp turboklassen och jag tyckte det lät roligt! Jag håller ju själv på att bygga turbohoj så vi får se om man hinner färdigt. Man behöver ju inte komma upp till Lunda enbart för att köra utan man kan ju även ställa ut sin hoj bland alla andra turbobyggen. Hur som helst tycker jag att ni sprider detta till alla turbogalningar. Jag kommer att skicka ut meddelande till alla på sporthoj som kör turbohoj. Vore ju skitskoj om det kunde bli bra uppslutning! Startade en ny tråd här:

http://www.sporthoj.com/forum/showt...nda-shootout-12-Augusti&p=5565892#post5565892
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top