Turborider

vad inovativt! En svart gixxer och kalla sig turborider.

Jo turborider var nog inte det tuffaste namnet han kunde komma på, men fyfan vad han körde. Kanske t.o.m värre än u know who :D

:skrämd

Filmen var bra nära att få ett snabbt slut när den vita bilen svängde ut...

fränt :yoparty

ps, nån som har ett turbo-kit liggandes till gixxer? finnes: nissan sunny gti :pannkyss

Lovar - inte mycket att se om man inte gillar neddrevade moppar och speedade filmer!!

Har vart i kontakt med killen bakom denna film personligen och hans fantasi sträcker sig till att plagiera ngt befintligt med sin egna standard som inte är speciellt hög efter att ha sett flera scener i från filmen!!

Dock förbannat kul var det när han skulle beskriva för mig hur hans sk standard drevade R1000 hade denna toppfart som han påstod att den hade samt hur hans turbomoppar fick ut all denna effekt - klart underhållande!! :D

/Fürstenhoff.

hha jo tycker de bara verkar verkar vara skit o ingen klass alls på all bilder o texter jag sett o läst för ganska länge sen iof :) , men men ska kolla på trailern hos iceman!
Och "DU PATRIK" sett mina pm kanske...
skulle ju vara kul om du kunde svara!
Hur är det med GR5 ?
//PB

Fürsten, hur kan ditt öga se att filmen är snabbspolad och att hans hojar är drevade? Hur kan man INTE se att dina filmer är fake? Eller får man gå på ditt ord? Dock kan nog inte den filmen mäta sig i närhet med GR-filmerna. Längtar väldigt mycket til GR5, 6 och 7

Fürsten, hur kan ditt öga se att filmen är snabbspolad och att hans hojar är drevade? Hur kan man INTE se att dina filmer är fake? Eller får man gå på ditt ord? Dock kan nog inte den filmen mäta sig i närhet med GR-filmerna. Längtar väldigt mycket til GR5, 6 och 7

Heh, jag öppnade länken i första inlägget o kolla filmen, skrattade lite åt den snabbspolade filmen, kollade lite till o konstaterade att de lär va snabbspolat, läste sen vidare i inläggen o såg att ja inte va ensam om att tro de.

:va

Jupp - egentligen kör dom bara på 1'a växeln genom hela filmerna med ljudupptagning i från Moto GP för att minimera alla risker mm under inspelningarna!!

Synd att du kom på denna hemlighet även om jag måste berömma dig för din klarsynthet!!

/Fürstenhoff.

Å andra sidan är d ju bra att d dyker upp en "kopia"...
Ack vilket material sommaren 2007 när en viss tysk får stor pisk i ett uppsatt europa derby.. på opartisk väg.. :tuttar

Av våran "orginella" SVENSK :yoparty

å vart tog "töööööborider 2" vägen då????

Nja..jag har då aldrig fått uppfattningen att de svenska filmerna skulle vara speedade eller ha fifflade mätare

Inte jag heller, däremot inget att se...

Jupp - egentligen kör dom bara på 1'a växeln genom hela filmerna med ljudupptagning i från Moto GP för att minimera alla risker mm under inspelningarna!!

Synd att du kom på denna hemlighet även om jag måste berömma dig för din klarsynthet!!

/Fürstenhoff.

Aj, fan jag som bara tyckte det var samma skit. Ledsen att du var tvungen att röja era hemligheter men sånt som händer.....

Last edited:
Tycker jag också då det är en skräp film som bara förstör - synd bara att inte alla miljoner som gillar dessa filmer world wide håller med dig och mig Hedgehog, riktigt synd!!

/Fürstenhoff.

Jepp, tur att nätet finns om någon polare tjatar om att dom vill se filmerna. Bandbredd är ju gratis nu för tiden så tanka hem och bränna några kopior tar ju ingen tid :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT