Turborider 2 Killing The Streets trailer

• Thread starter Thread starter Ric
  • Start date Start date
402 km/h ? For real?

402 km/h ? For real?

Smart nog så är den mätaren satt framför original så man kan inte jämföra hur exakt den är i lägre hastigheter. Jag har svårt att tro att den gör 400+ i hastighet faktiskt, troligtvis har dom väl knappat in en annan däckomkrets i den så att den visar lite fel.
Jag kan ha fel, isådanafall är det imponerande och otroligt galet att köra 400+ på en smal landsväg.

Smart nog så är den mätaren satt framför original så man kan inte jämföra hur exakt den är i lägre hastigheter. Jag har svårt att tro att den gör 400+ i hastighet faktiskt, troligtvis har dom väl knappat in en annan däckomkrets i den så att den visar lite fel.
Jag kan ha fel, isådanafall är det imponerande och otroligt galet att köra 400+ på en smal landsväg.

Nja, svårt att tro den kör i 400,

Men en här på forumet byggde ju enturbo hoj som går i 300+

Fast där va de ju samma mätarsorts,

länk:
http://www.youtube.com/watch?v=OLqLCnvx_8s

Hade jag haft en turbohoj hade jag kört ihjäl mig dirECkt ! Jag har inga spärrar ni vet !

Undra om det gick åt skogen i slutet eller inte. Jag vill också se fortsättningen, ifall det blev någon :)

Hhhhmm...:D

Självklart kör han i 400km/h!!:banana
:rolleyes:

Som det ser ut så kommer denna "eminenta" film inte ut på marknaden efter Tyska polisens tillslag mot produktionsbolaget och personen i filmen!!:huvet

:D
Vet ju en till film som vi kommer få vänta på extra länge..... :rolleyes:

Jag har läst på internet att han är död. :tungan

hahaha men :huvet han skulle ju släppa en film i february :tungan ingen som hört nåt om den

Jupp, James bond's nästa vad jag vet!! :huvet

Annars kommer det mycket snart en sorglig streetfilm som normalt inte ses av många personer - tror bestämt att något släpps på Youtube kommande söndag/måndag - men vad vet jag egentligen!! :krama

Hjärndöd vad jag hört!! :brinnerup

nu nu nu lungnar vi os :) lite här
vad heter den som släpps:tummenupp

Last edited:
Släpps och släpps - ngn skitteaser vad jag hört - sen kommer visst ngn skittrailer för att sen ngn skitfilm med en massa siffror som 555, 333 eller var det kanske 6.66 :va har relese i början av maj - men va fasiken vet en skit som mig egentligen!! :krama

Oj oj oj nu blir ja glad :tuttar :tuttar :tuttar :)

vilket datum i maj? :tummenupp

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back