Turboladdad R1

Killen på hondan borde se över sin klädsel.. :3freak 300km/h i t-shirt.. :va

Undrar om någon av killarna på filmen fortfarande lever idag? Knappast troligt va?

Vanish skrev:
2169730 Finns det nånstans man kan ladda ner filmen på hårddisken?
Jag har den och några snuttar till men ingenstans att ladda upp, de är på ~20meg styck :(

Handen på hjärtat, vem vill inte köra turbohoj efter att sett den filmen? :D

Kunde svära på att det dära var i Lidköping? trodde först att det bara var Amerikaner som vågade åka så dära utan skydd å sånt bös :confused: Läskigt! Men fint drag i den iaf :)

fattaliano skrev:
2166794 den har nog vart uppe ett antal ggr..
men den R1an har 14 000 som maxvarv min står det bara 13 000? varför är det så? jag har ifs en 01 kan de va nån skillnad?
Det är för att det är en 98 dom har sista siffran 14 medans resten sen fick nöja sej med siffran 13.

Behöver man snärta på kopplingen redan vid 200 för att få upp den på slangen med en turbo så har man inte mycket till laddtryck, iaf inte på en R1 som går upp på slangen i tid och otid redan orginal. Annars så är det min som går ruskigt bra :va

PD skrev:
2172379 Behöver man snärta på kopplingen redan vid 200 för att få upp den på slangen med en turbo så har man inte mycket till laddtryck, iaf inte på en R1 som går upp på slangen i tid och otid redan orginal. Annars så är det min som går ruskigt bra :va

Tror inte han behöver göra det egentligen....

Last edited:
Hoztic skrev:
2175252 Nu kanske jag är tråkig, men hur lättkörd å skoj är en sån där hoj på en kurvig väg? :va

Det finns fler lägen på gasen...man behöver inte gasa fullt jämnt...sen går det ställa ner trycket oxå...funkar kanon bra att köra turbo hoj på kuriga vägar...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman