Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sundin skrev:
Ja det verkar ju vara en rolig maskin dock en dödsmaskin! =)Sundin skrev:
Cervantes skrev:2167041Killen på hondan borde se över sin klädsel..300km/h i t-shirt..
![]()
Jag har den och några snuttar till men ingenstans att ladda upp, de är på ~20meg styckVanish skrev:2169730Finns det nånstans man kan ladda ner filmen på hårddisken?
Ozzian skrev:2171607Jag har den och några snuttar till men ingenstans att ladda upp, de är på ~20meg styck![]()
Handen på hjärtat, vem vill inte köra turbohoj efter att sett den filmen?![]()
Det är för att det är en 98 dom har sista siffran 14 medans resten sen fick nöja sej med siffran 13.fattaliano skrev:2166794den har nog vart uppe ett antal ggr..
men den R1an har 14 000 som maxvarv min står det bara 13 000? varför är det så? jag har ifs en 01 kan de va nån skillnad?
PD skrev:2172379Behöver man snärta på kopplingen redan vid 200 för att få upp den på slangen med en turbo så har man inte mycket till laddtryck, iaf inte på en R1 som går upp på slangen i tid och otid redan orginal. Annars så är det min som går ruskigt bra![]()
Hoztic skrev:2175252Nu kanske jag är tråkig, men hur lättkörd å skoj är en sån där hoj på en kurvig väg?![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |