Turboklass-Bikewekend

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Det skall tydligen köras turboklass ( stans snabbaste) i västerås

Vilka kan tänka sig att köra

Peter

Det är inte ens värt att någon anmäler dig, well.. som utfyllnad möjligen. :hihi

Klart man ska köra!

Nu är vi ju en hel skock med stressfläktar - och nåde den som smiter undan! :kryckor

andersson turbo skrev:
Det skall tydligen köras turboklass ( stans snabbaste) i västerås

Vilka kan tänka sig att köra

Peter

andersbrink skrev:
Det är inte ens värt att någon anmäler dig, well.. som utfyllnad möjligen. :hihi

Klart man ska köra!

Nu är vi ju en hel skock med stressfläktar - och nåde den som smiter undan! :kryckor

Du som e flitig Brinken du kan väl leta upp reglerna nånstans å lägga upp i tråden

Ja e såååå lat hahah :D

Robban_C skrev:
Gills det om det inte sitter gaffel på knarren? :hihi

Peter, du vet mer om reglerna än jag - eftersom du visste att det öht skulle bli en turboklass. Jag har bara sett vad Yvonne skrivit tidigare här på SH. Du träffade henner på mässan?

Robban, på ett eller annat sätt kommer din hoj att ha en framgaffel till BW2005. Det ska vi nog allt se till... även om vi måste komma hem till dig och mecka lite. :smasha

Vi får se. Det vore kanonkul men dygnet har bara 24 timmar.
Måste inte stans snabbaste vara besiktigad dessutom? Ännu ett hinder och ännu mer tid....

Robban_C skrev:
Måste inte stans snabbaste vara besiktigad dessutom?

Hur många av Stans Snabbaste är reg.besiktade med verklig trimeffekt? Typ, noll. Nada. Ingen. Har du bara giltig skatte-uggla eller papir från SBP är det grönt. Jag fick visa upp mitt reg.bevis när jag kom med långsving. Sen hittade man på nya regler till nästkommande år om att avgaskrökar ut från sidan inte var tillåtna längre - vilket stoppade hopers gamla GS och GSX''er.

Nja, i mitt fall gäller det snarare den vanliga årliga besiktningen. Brist på tid etc ställer till det. Den är ju (narturligtvis :gnissla ) delvis i delar.
Men vi får se. Chansen att det blir nåt i år är tyvärr liten.

vike datum e bikeweekend?

Den ska vara laglig så tillvida att en Svensk hoj ska vara påställd, försäkrad och besiktad. Hur BW2005 kollar om din UK-hoj är laglig, beats me. Finländare och Ålänningar kör även de på BW. Reglerna lär postas när-som-helst nu kan man tycka.

No1 skrev:
*Måste motorcykeln vara registrerad!!??

*Om den måste vara registrerad, måste den även vara påstäld!!??

*Min som är UK registrerad, kan jag delta!!??

Patrik,
SWT Racing...

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa